czwartek, 20 marca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Kultowe kopytko tym razem w Plushu?

    Zobacz również

    Niektórzy mówią, że klasyki się nie rusza. Plush mówi: „A dlaczego nie? Potrzymaj mi p…ędzel”. Grupa teatralna Mumio powraca, by po 20 latach spróbować odtworzyć jeden z najbardziej rozpoznawalnych spotów w historii reklamy – legendarną scenkę zakończoną kultowym tekstem „Kopytko”. A przy okazji opowiedzieć o dostępnej w Plushu ofercie, w której po podzieleniu kosztów z drugą osobą za abonament można płacić jedynie 20 zł. Czy się udało?

    - Reklama -

    Było wiele prób, naprawdę WIELE. Była energia, były emocje, pot, łzy. Był twerk, desperackie spojrzenia i nadzieja do ostatniej chwili. A finał? No cóż… nie wyszło, ale na TikToka będzie w sam raz.

    Tym razem żółty jest metaforą – trudne słowo – ceny abonamentu, a zielony alegorią – jeszcze trudniejsze słowo – gigabajtów. Z dopisków Plusha wynika, że całość promuje Łatwofertę, w której można po rabatach płacić 20 zł za abonament – wystarczy zaprosić przyjaciela lub inną, bliską osobę z Plush i podzielić cenę abonamentu na pół.

    Grupa teatralna Mumio występowała w reklamach Plusa od 2005 roku. Akcja rozgrywała się najczęściej w salonie operatora, a członkowie – Jadwiga i Dariusz Basińscy oraz Jacek Borusiński wcielali się w role zarówno pracowników, jak i klientów Plusa. Teraz, dwie dekady później – powracają, ale tym razem łącząc siły z Plushem. A Plush jak to Plush – nie raz udowodnił, że wybierając ziomków do współpracy lubi zaskakiwać i rozsadzać internet.

    Podobnie jak poprzednie materiały Plusha również ten z Mumio został zrealizowany wewnętrznie. Nowy filmik dostępny jest na TikToku Miśka oraz na kanale YouTube. W chwili wysyłania tego komunikatu na TikToku ma niemal 17 tysięcy polubień, 486 komentarzy oraz mnóstwo wyświetleń.

    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Ponad 4 mln użytkowników aplikacji Mój DHL i nowa funkcjonalność

    DHL eCommerce Polska wprowadza kolejną innowację, ułatwiającą nadawanie przesyłek i zarządzanie paczkami. Od teraz użytkownicy aplikacji Mój DHL mogą...