Każdy, kto zapisze się do newslettera na stronie sklepu huawei.pl, otrzyma w prezencie kupon o wartości 25 złotych do wykorzystania na zakupy w sklepie. Z kolei klienci, którzy są już użytkownikami Huawei i zostawią na stronie swoją opinię o produkcie, otrzymają kupon o wartości 20 złotych. Obydwie akcje rabatowe potrwają do 10 listopada i dotyczą koszyków, których wartość przekracza 100 złotych.
Zapisanie się do newslettera gwarantuje dostęp do bieżących informacji o ofercie i promocjach dostępnych w internetowym sklepie Huawei. Wystarczy wejść na huawei.pl, kliknąć w banner promocji i podać swój adres e-mail – w odpowiedzi przyjdzie mail z kodem. Kod upoważnia do rabatu 25 złotych na zakupy w sklepie i może zostać użyty w ciągu 30 dni od dnia jego otrzymania.
Klienci, którzy mają już urządzenie Huawei i zechcą podzielić się opinią o nim, otrzymają kupon o wartości 20 złotych na zakupy w sklepie. Warunkiem jest, aby opinia została opublikowana na karcie produktu, po zalogowaniu się do sklepu za pomocą Huawei ID. Po weryfikacji komentarza (sprawdzeniu, czy nie narusza on ogólnie przyjętych zasad etycznych), użytkownik otrzyma mailem unikalny kod, który może wykorzystać na zakupy w ciągu 7 dni.
– Chcemy zachęcić klientów do aktywnego współtworzenia naszego sklepu internetowego. Interakcja, dzielenie się opiniami z innymi na huawei.pl, kontakt poprzez newsletter – budowanie zaangażowanej społeczności jest dla nas niezwykle ważne i cenne – mówi Łukasz Piotrowski, dyrektor e-commerce w Huawei Consumer Business Group Polska.
Obydwie promocje potrwają do 10 listopada, ale Huawei już planuje kolejne w perspektywie do końca roku, a szczegóły zostaną ujawnione niebawem. Zakupu można dokonać wyłącznie w oficjalnym sklepie internetowym marki. Kupony nie łączą się ze sobą ani z innymi promocjami i rabatami.