Firma Lenovo Polska i dystrybutor IT z wartością dodaną Veracomp – Exclusive Networks Poland SA tworzą nowy kanał sprzedaży. W ramach współpracy w pierwszej kolejności rozwijana będzie kategoria produktów ThinkSmart. Urządzenia z rodziny ThinkSmart przeznaczone są do projektów biura hybrydowego dowolnego typu i wspierają najbardziej popularne platformy do komunikacji wideo: Microsoft Teams, Google Meet i Zoom. Jest wśród nich sprzęt do wykorzystania osobistego lub instalacji w małych „cyfrowych budkach telefonicznych” (ThinkSmart View),
urządzenia all-in‑one dla małych i średnich pomieszczeń (ThinkSmart Hub), a także rozwiązanie ThinkSmart Core z osobnym panelem obsługi i peryferiami do wdrażania w salach o dowolnej wielkości. Wszystkie te produkty, uzupełnione przez komplet akcesoriów peryferyjnych – zestawy głośnikowe i mikrofonowe ThinkSmart Bar czy unikalną kamerę ThinkSmart Cam, tworzą nowy standard urządzeń w kategorii Smart Collaboration.
Jako wartość dodaną Lenovo oferuje także własne rozwiązanie chmurowe ThinkSmart Manager do zarządzania przez działy IT flotą inteligentnych urządzeń biurowych ThinkSmart, znajdujących się w danej organizacji. ThinkSmart Manager umożliwia pełen zakres operacji administracyjnych na wybranych urządzeniach. Zapewnia również zaawansowaną analitykę, m.in. dostarcza informacje na temat tego, ilu użytkowników bierze udział w spotkaniu, jak często, z których działów, co pozwala szczególnie średnim i dużym firmom efektywnie planować przestrzeń biurową, dbać o odpowiednie wykorzystanie już posiadanych urządzeń oraz w sposób przemyślany planować nowe inwestycje. Co istotne, ThinkSmart Manager może pracować jako aplikacja typu multi-tenant, dzięki czemu integrator z jednego miejsca jest w stanie niezależnie zarządzać flotą urządzeń u wielu małych klientów, którzy są w trakcie rozwoju swojej infrastruktury IT.