18 czerwca startuje nowa odsłona kampanii reklamowej dedykowanej taryfie Jump! W najnowszym spocie telewizyjnym „Lepiej mieć Jump!” zobaczymy Annę i Roberta Lewandowskich, którzy promują nielimitowane rozmowy, SMSy i MMSy do wszystkich. Lepiej mieć Jump! to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej T-Mobile, do udziału w której zaproszone zostało małżeństwo polskich sportowców – Robert oraz Anna Lewandowscy.
Cała kampania rozpoczęła się teaserem, który zdradzał jedynie nazwę nowej taryfy – Jump!
Natomiast już od 18 czerwca emitowany jest spot telewizyjny z udziałem Anny i Roberta. Dowiadujemy się z niego, że Jump! to nielimitowane rozmowy, SMSy i MMSy do wszystkich, a także szybki Internet LTE 4G.
Warto podkreślić, że kampania ma również swoje rozwiniecie w nawiązaniu do trwających obecnie w Brazylii Mistrzostw Świata. W ramach Jump! T-Mobile oferuje bezpłatny dostęp do prawdziwych sportowych emocji poprzez aplikację – TVP Stream . Aplikacja zapewnia fanom piłki nożnej niezapomniane wrażenia dzięki najwyższej jakości transmisji 64 meczów piłkarskich z rozgrywek mundialu. Dodatkowo Strefa T-Mobile w aplikacji TVP Stream to szeroka baza materiałów reporterskich zza kulis turnieju w wersji na żywo. A jeśli korzystamy z taryfy JUMP! to wszystkie te treści otrzymujemy bez opłat za transfer danych.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.