Leroy Merlin, wiodąca sieć 43 sklepów budowlano-dekoracyjnych w Polsce przygotowała wraz z domem mediowym MEC bezpłatną aplikację dla swoich klientów korzystających z telefonów komórkowych. To praktyczna pomoc dla każdego, kto planuje remont czy urządzanie mieszkania. Aplikacja będzie dostępna w App Store oraz w Google Play jeszcze w 2012 roku. Co to takiego? To praktyczne narzędzie pomagające w zakupach, ułatwiające planowanie, wybór produktów do naszego domu.
To także aktualizowana na bieżąco pełna oferta promocyjna w sklepach Leroy Merlin.
Dla kogo?
Propozycja Leroy Merlin przyda się każdemu, kto nie lubi tracić czasu i przepłacać podczas zakupów. To idealne rozwiązanie dla łowców okazji, którzy urządzają na nowo swoje mieszkanie, planują remont, potrzebują inspiracji czy chcą podkreślić charakter swojego mieszkania za pomocą ciekawych dodatków.
Jak to działa?
Bardzo prosto. Aplikacja jest bardzo intuicyjna, więc możemy korzystać z jej pełnych możliwości od razu po zainstalowaniu na smartfonie. Zakładka „wybierz sklep” pozwoli nam odnaleźć najbliższy market Leroy Merlin, da nam także możliwość konsultacji telefonicznej z obsługą wybranego sklepu, uzyskania porady technicznej, czy informacji kredytowej. Dzięki zakładce „promocje”, bez względu na to gdzie jesteśmy, można przeglądać aktualną ofertę produktów promocyjnych. Gdy wybierzemy już promocyjny produkt, w czym pomoże nam praktyczna wyszukiwarka, możemy sprawdzić dzięki zakładce „dopasuj do” jak będzie on wyglądał w naszym wnętrzu. Po tym wystarczy przechować wybrany produkt w zakładce „ulubione” do czasu wizyty w sklepie. Gdy będziemy już na miejscu, w markecie Leroy Merlin mamy przygotowaną listę wybranych produktów i możemy sprawdzić, w którym miejscu w sklepie znajduje się dany produkt. To informacja ważna dla każdego, kto nie lubi tracić czasu na szukanie działu z wybranym produktem w dużym sklepie. Możemy też dzielić się pomysłami z naszymi znajomymi, poznawać ich opinie wykorzystując w tym celu Facebooka czy pocztę elektroniczną.
Aplikacja pozwala na przechowywanie interesujących nas produktów w zakładce „ulubione” do czasu wizyty w sklepie, który znajdziemy przy pomocy zakładki „znajdź sklep”.
Kiedy już będziemy na miejscu, dzięki aplikacji oszczędzamy mnóstwo czasu, dlatego że wskaże nam ona dział, w którym znajduje się wybrany produkt. Dzięki temu, że jest zintegrowana z Facebookiem, aplikacja umożliwia także dzielenie się informacjami i opiniami z innymi. W ten sposób możemy oceniać sklepy i dzielić się ze znajo-mymi produktami, które zwróciły naszą szczególną uwagę.
Po instalacji mamy dostęp do aktualnej oferty produktów w promocji. Do tego łatwo można otrzymać więcej informacji od doradcy Leroy Merlin. Wystarczy jedynie nacisnąć zieloną słuchawkę, a połączenie zostanie nawiązane.
Informacja o nowej aplikacji zostanie przekazana klientom w trakcie jesienno-zimowej internetowej kampanii reklamowej. Kampania obejmować będzie działania reklamowe na mobilnych i klasycznych stronach portali internetowych oraz na stronach dedykowanych użytkownikom telefonów komórkowych.
Za projekt mobilnej aplikacji i realizację działań komunikacyjnych na rzecz marki Leroy Merlin odpowiada dom mediowy MEC.