poniedziałek, 30 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG dzieli się strategiczną wizją ekosystemu AI webOS

    Zobacz również

    Firma LG Electronics zorganizowała w zeszłym tygodniu webOS Summit 2024 w Incheon w Korei Południowej, dzieląc się swoją strategiczną wizją i przyszłymi inicjatywami dotyczącymi rozszerzenia ekosystemu „AI webOS” i rozwoju swojej działalności platformowej. Drugi webOS Summit, zatytułowany „Empowering webOS with AI”, gościł około 300 uczestników reprezentujących 140 firm partnerskich – w tym twórców treści, producentów i dostawców – z 24 krajów. Wydarzenie to stanowiło również ważny etap w historii firmy: dziesiątą rocznicę wprowadzenia systemu „webOS” do inteligentnych telewizorów LG.

    - Reklama -

    „AI webOS” odgrywa kluczową rolę w transformacji biznesowej LG, przekształcając się z producenta elektroniki użytkowej w firmę oferującą rozwiązania Smart Life. Dzięki strategicznej inwestycji o wartości ponad biliona wonów południowokoreańskich (około 740 milionów dolarów), LG zamierza znacząco zwiększyć możliwości swojej platformy „AI webOS” i powiązanych z nią działalności biznesowych.

    Aby zrealizować swoją strategiczną wizję i podnieść wartość swojej oferty, firma LG stale poszerza szeroki wybór treści i usług dostępnych w systemie „AI webOS”. Platforma, oferuje obecnie użytkownikom telewizorów LG w ponad 180 krajach ponad 4000 aplikacji, w tym aplikacje rozrywkowe, fitness, edukacyjne i do gier.


    W tym roku LG wzmacnia pozycję „AI webOS” jako zaawansowanej platformy do gier, dodając szereg nowych usług i innowacji. Obecnie platforma oferuje około 4500 gier w popularnych usługach gier w chmurze, takich jak GeForce NOW i Amazon Luna. Aby uczynić granie na swoich telewizorach jeszcze bardziej responsywnym, firma LG nawiązała współpracę z MediaTek i Razer, wykorzystując nową technologię Bluetooth Ultra-Low Latency (BT ULL) w celu zmniejszenia opóźnienia wejściowego do niezauważalnych 1 ms podczas korzystania z kontrolera do gier Bluetooth.

    LG wzmacnia również swoją przewagę konkurencyjną w zakresie treści i usług poprzez aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie najlepszych talentów branżowych. Firma zorganizowała globalny hackathon, aby odkryć nowe, atrakcyjne gry i treści oparte na sztucznej inteligencji, odpowiednie dla „AI webOS”, a także współpracuje przy tworzeniu gier z szanowanymi instytutami szkolnictwa wyższego, takimi jak Sungkyunkwan University i New York University.


    Ponadto, wraz z wprowadzeniem webOS Pay, firma LG sprawiła, że użytkownicy mogą szybciej i wygodniej kupować treści i usługi w systemie „AI webOS”. Prosta w użyciu usługa płatności przyczynia się do płynnego zakupu na inteligentnej platformie LG.


    W ciągu ostatniej dekady firma LG sprzedała 220 milionów inteligentnych telewizorów i konsekwentnie wzmacniała swoją działalność w zakresie platformy „webOS” poprzez umowy licencyjne z wieloma lokalnymi i globalnymi firmami. Firma LG po raz pierwszy udostępniła system „webOS” innym producentom telewizorów w 2021 roku i od tego czasu ta wszechstronna platforma została przyjęta przez ponad czterysta marek. Firma jest teraz gotowa do dalszego rozszerzania ekosystemu „webOS” poprzez szereg samochodowych rozwiązań informacyjno-rozrywkowych opartych na „webOS”, digital signage, inteligentnych monitorów, monitorów do gier i projektorów.


    ​Ponadto platforma „webOS” wzmacnia silną konkurencyjność LG w branży reklamowej. Przewiduje się, że w 2024 r. przychody generowane przez reklamy i usługi na „webOS” przekroczą bilion wonów południowokoreańskich, co stanowi czterokrotny wzrost w porównaniu z 2021 r.


    Znaczący wkład w te doskonałe wyniki ma LG Channels, bezpłatna usługa strumieniowania z reklamami, która oferuje ponad 3800 kanałów i jest obecnie dostępna w 29 krajach. Firma rozszerzyła już i tak bogatą ofertę opcji oglądania w swojej bezpłatnej usłudze, uruchamiając LG Channels Showcase i LG 1 – nowe kanały oferujące wyselekcjonowany wybór rozrywki premium. Co więcej, LG dodaje wartość do doświadczenia użytkownika poprzez dostarczanie rozwiązań reklamowych opartych na sztucznej inteligencji, które sprawiają, że rekomendacje treści są jeszcze bardziej dopasowane do preferencji użytkownika.


    Dzięki wizji Affectionate Intelligence, czyli bardziej troskliwej, empatycznej i uważnej technologii sztucznej inteligencji, firma LG wzbogaca i poprawia wrażenia klientów. Zastosowanie Affectionate Intelligence pozwala użytkownikom platformy „webOS” cieszyć się łatwiejszą kontrolą, a także spersonalizowanymi rekomendacjami treści i usług dostosowanymi do ich indywidualnych upodobań i stylu życia. Dzięki współpracy z innowacyjnymi firmami partnerskimi i płynnej integracji najnowszych technologii, LG stale udoskonala swoją najnowocześniejszą platformę.


    Oprócz pouczających prezentacji i pokazów, webOS Summit 2024 obejmował strefę doświadczeń, w której uczestnicy mogli z pierwszej ręki zobaczyć, jak technologie sztucznej inteligencji napędzają innowacje w zakresie obsługi klienta w systemie „webOS”. Jedna z wielu inteligentnych funkcji oferowanych na platformie LG, AI Concierge, wykorzystuje rozpoznawanie głosu, historię wyszukiwania i dane użytkownika, aby zapewnić spersonalizowane rekomendacje aplikacji i przeglądania. Dzięki możliwości rozpoznawania różnych głosów, „AI webOS” może przenieść każdego użytkownika telewizora LG smart TV prosto do spersonalizowanego ekranu głównego, bez konieczności ręcznego wybierania profilu.

    Nasza działalność związana z platformą „webOS” wciąż rośnie w siłę dzięki ścisłej współpracy z naszymi cenionymi partnerami i nieustannej koncentracji na zaspokajaniu różnorodnych potrzeb naszych klientów. Świętując dekadę innowacji „webOS”, a teraz wzbogacając codzienne życie klientów dzięki „AI webOS”, LG przyspiesza transformację w wiodącą firmę zajmującą się platformami medialnymi i rozrywkowymi – Park Hyoung-sei, prezes LG Home Entertainment Company

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Allegro łączy siły z Visa i wprowadza kartę płatniczą

    Allegro, we współpracy z Visa, jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych, rozwija swoje portfolio o kartę płatniczą. Karta płatnicza od...