Podczas trwających w Amsterdamie targów Integrated Systems Europe (ISE) 2017, firma LG Electronics zaprezentowała przełomowe rozwiązania digital signage dla sektora B2B. Innowacyjne urządzenia digital signage, takie jak stworzone przez LG wyświetlacze OLED Flexible Open Frame, OLED In-Glass Wallpaperi LCD Ultra Stretch ,pozwolą klientom europejskich firm doświadczyć oszałamiających wrażeń wizualnych. Nowe rozwiązania idealnie sprawdzą się w branży marketingowej, sztuce wideo,
edukacji, hotelarstwie orazwielu innych obszarach.
Firma LG zaprezentowała w Amsterdamie najnowszy profesjonalny wyświetlacz OLED Flexible Open Frame. Dzięki zastosowaniu organicznych diod, urządzenie emituje światło bez konieczności podświetlenia ekranu. W ten sposób uzyskujemy idealną jakość obrazu pełnego najgłębszych czerni i żywych kolorów, które można podziwiać pod znacznie szerszym kątem niż w przypadku konwencjonalnych ekranów. Wyświetlacze OLED są cienkie i elastyczne, dzięki czemu ekrany najnowszej generacji z opracowanej przez LG linii urządzeń digitalsignage OLED Flexible Open Frame można montować na wiele sposobów: w orientacji pionowej, poziomej, a także zmieniając ich krzywiznę, uzyskując wypukłe bądź wklęsłe płaszczyzny.
Inne zaprezentowane rozwiązanie LG to 65-calowy ekran OLED Dual-ViewCurvedTiling, który w pełni wykorzystuje zalety wyświetlaczy OLED. Ekran składa się z ośmiu dwustronnych, połączonych ze sobą elastycznych paneli, które pozwalają na doskonałe odwzorowanie obrazu i oglądanie go pod każdym kątem w rozdzielczości 4K Ultra HD. Zainstalowany w nich układ System-on-Chip (SoC) współpracuje ze 128 GB pamięci wewnętrznej, coumożliwia wyświetlanie treści w jakości UHD bez potrzeby korzystania z osobnego komputera lub odtwarzacza.
Opracowany przez LG wyświetlacz OLED In-Glass Wallpaper zbudowano z dwustronnych, ultracienkich paneli OLED chronionych warstwą szkła. Idealnie sprawdzi się w butikach, galeriach sztuki i wszędzie tam, gdzie wyrafinowane akcenty decydują o szczególnym charakterze wnętrza. Ekran OLED In-Glass Wallpaper dostępny będzie w wersji stojącej, a także do powieszenia na ścianie, dzięki czemu świetnie sprawdzi się w przestrzeni biznesowej.
Podczas ISE 2017 LG zaprezentowało także OLED Video Wall w wersji 65- i 55-calowej umożliwiający wyświetlanie treści w orientacji pionowej i poziomej. Odwiedzający stanowisko LG na targach będą mieli okazję zobaczyć instalację 1 x 4 OLED Video Wall, którą można połączyć z innymi urządzeniami, tworząc różnorodne konfiguracje.
LG zaprezentowało także ścianę telewizyjną składającą się z dwunastu 55-calowych paneli LCD, dzięki której widz dosłownie zanurza się w wyświetlanym obrazie. Dzięki zastosowaniu cienkiej obudowy ekranów, poszczególne elementy można łączyć ze sobą, budując jeszcze większe wyświetlacze do wykorzystania w celach komercyjnych. Podczas targów zadebiutowało także rozwiązanie digital signage Ultra Stretch z 86-calowym ultraszerokim wyświetlaczem 58:9, dyskretną obudową oraz opcją podziału ekranu, dzięki której można prezentować cztery różne obrazy jednocześnie. Co więcej, ekran Ultra Stretch do edycji plików multimedialnych wykorzystuje oprogramowanie LG SuperSign, dzięki czemu można szybko i wygodnie dostosowywać treści do jego wyjątkowego formatu.
Inny duży wyświetlacz zaprezentowany przez LG to 88-calowy ekran Ultra Stretch, wyposażony w funkcję wyświetlania obrazów w proporcji 32:9 i podział ekranu. Jego ekran stanowi ekwiwalent dwóch połączonych 49-calowych paneli umieszczonych obok siebie, odwzorowuje nawet najdrobniejsze szczegóły i jest doskonałym rozwiązaniem np. dla infokiosków, instytucji finansowych czy restauracji.
Na targach ISE 2017 LG zaprezentowało także inne wiodące rozwiązania digital signage w technologii LED. Wśród nich znalazł się duży, 173-calowy ekran Ultra HD LED wyposażony w regularnie rozmieszczone diody o średnicy 1 mm, gwarantujące równomierne podświetlenie całej płaszczyzny. Kolejną wyjątkową technologią, która zadebiutowała na tegorocznych targach, jest transparentna folia z diodami LED, którą można zamontować na oknach, by stworzyć instalacje o większych rozmiarach. Folia to element linii urządzeń digital signage, które zostaną wprowadzone na rynek na początku 2017 roku.
– Nasze produkty digital signage, czyli wyświetlacze OLED Flexible Open Frame oraz LCD Ultra Stretchto innowacyjne rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby klientów sektora B2B – mówi KwonSoon-hwang, dyrektor działu systemów wyświetlania informacji w LG Home Entertainment Company. – Zamierzamy stale podnosić poprzeczkę w obszarze tworzenia nowych technologii wyświetlania. Opracowujemy je z myślą o klientach z Europy i całego świata, którzy by odnieść sukces, sięgają po najlepsze w branży narzędzia.