LG Electronics (LG) rozszerza ofertę sklepu z aplikacjami o Highbrow, popularną platformę edukacyjną dla dzieci z materiałami wideo na żądanie bez reklam. Dostęp do platformy zyskają użytkownicy telewizorów LG w 145 krajach za pośrednictwem sklepu LG Content Store. Dzieci w wieku do 11 lat, a także rodzice i nauczyciele, będą mogli korzystać z szerokiej gamy treści edukacyjnych z platformy Highbrow, dostosowanych do wieku i potrzeb każdego młodego ucznia, na telewizorach LG Smart TV z systemem webOS w wersji 4.0 lub nowszej,
dostępnych na rynku od 2018 roku.
Aplikacja Highbrow zapewnia bogaty asortyment ciekawych filmów edukacyjnych, dopasowanych do wieku oraz zainteresowań uczniów. Zostały one starannie wyselekcjonowane przy wykorzystaniu zastrzeżonej technologii, aby zapewnić młodym widzom dopasowane do nich materiały. Highbrow rekomenduje użytkownikom treści z biblioteki obejmującej ponad 10 tysięcy filmów o różnej tematyce, m.in. z zakresu nauk ścisłych, humanistycznych, matematyki, muzyki, sztuki, języków obcych i nie tylko. Aby dostarczać nowe i wciągające filmy, Highbrow współpracuje z ponad 200 twórcami z całego świata, np. z firmą edukacyjną Pinkfong, najbardziej znaną z popularnej piosenki i teledysku Baby Shark. Highbrow jest powszechnie znaną i cenioną internetową platformą edukacyjną wykorzystywaną w ponad stu szkołach na całym świecie.
Dziś, gdy znaczna część uczniów nadal uczy się w systemie zdalnym, telewizor stał się w wielu krajach pełnoprawnym narzędziem edukacyjnym. Telewizory LG z systemem webOS zapewniają młodym uczniom dostęp do kilkunastu aplikacji z szerokim wachlarzem treści edukacyjnych, a udoskonalona przeglądarka internetowa gwarantuje wygodę użytkowania uczniom we wszystkich grupach wiekowych.
Dzięki opcji przesyłania obrazu i dźwięku, treści z kompatybilnych smartfonów, tabletów i komputerów można wyświetlać na ekranie telewizora za pomocą funkcji LG Magic Tap (na urządzeniach z systemem Android) lub Airplay (na urządzeniach Apple). Magic Tap umożliwia także kompatybilnym smartfonom łączenie się za pośrednictwem technologii NFC z pilotem Magic w telewizorach LG z tegorocznej oferty, umożliwiając słuchanie dźwięku z telewizora przez słuchawki nauszne lub douszne. Zapewnia to użytkownikom większą prywatność i wrażenie immersji.
Ponieważ podczas nauki ochrona oczu jest tak samo ważna jak doskonała jakość obrazu, wyświetlacze we wszystkich telewizorach LG OLED 2021 mają certyfikat UL potwierdzający brak migotania i odblasków*. Telewizory LG OLED posiadają certyfikat TÜV Rheinland Eyesafe („bezpieczne dla wzroku”), a zatem rodzice mogą być pewni, że wzrok najmłodszych członków rodziny nie jest zagrożony.