piątek, 18 października, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG: Innowacyjne podejście do rozwoju B2B poprzez rozwiązania skoncentrowane na kliencie

    Zobacz również

    Firma LG Electronics zorganizowała konferencję prasową w LG Digital Park w Korei Południowej, aby przedstawić krajowym dziennikarzom swoją przyszłą wizję sektora B2B. Firma ogłosiła, że celem LG Business Solutions (BS) jest osiągnięcie 10 bilionów KRW rocznego przychodu do 2030 roku.

    - Reklama -

    Podczas sierpniowego Forum Inwestorów 2024 firma LG podkreśliła przyspieszenie działalności B2B jako jeden z kluczowych elementów strategii innowacji portfela biznesowego. Firma spodziewa się, że do 2030 roku jej działalność B2B będzie stanowić 45 procent całkowitej sprzedaży.


    LG planuje wzmocnić swoje wiodące biznesy B2B, takie jak telewizory hotelowe i szpitalne, digital signage oraz laptopy premium, jednocześnie koncentrując się na monitorach medycznych i ładowarkach do pojazdów elektrycznych (EV), aby zbudować zrównoważone, zorientowane na wzrost portfolio.


    Ponadto firma szybko wzmacnia swoje możliwości B2B w szerokim zakresie obszarów, takich jak komponenty samochodowe, systemy HVAC oraz inteligentne rozwiązania dla fabryk. Ekspansja w kierunku mobilności i nowych segmentów biznesowych jest częścią strategii firmy, mającej na celu przyspieszenie transformacji biznesowej.


    Dział LG Business Solutions oferuje dostosowane do indywidualnych potrzeb cyfrowe oznakowanie dla różnych przestrzeni komercyjnych, takich jak hotele, sklepy detaliczne, biura, szkoły i szpitale, a także produkty IT – od wysokiej klasy monitorów, przez laptopy LG Gram, po roboty komercyjne i rozwiązania do ładowania pojazdów elektrycznych. Sektor B2B jest mniej podatny na wahania gospodarcze niż B2C, co przekłada się na stosunkowo stabilne przychody i zyski. Dodatkową zaletą B2B jest efekt „lock-in”, który zazwyczaj prowadzi do bliskich, długoterminowych relacji z klientami oraz sprzyja wzajemnemu, pozytywnemu wzrostowi.

    W ciągu ostatnich 66 lat firma LG zgromadziła cenną wiedzę na temat swoich klientów i różnorodnych przestrzeni, które zajmują, dzięki działalności w branży elektroniki użytkowej. W przyszłości będziemy wykorzystywać tę wiedzę, aby oferować dostosowane usługi i zróżnicowane rozwiązania naszym klientom biznesowym, jeszcze bardziej umacniając naszą reputację zaufanego partnera na konkurencyjnym rynku B2B. Dział BS planuje podwoić swoje obecne przychody, osiągając 10 bilionów KRW do 2030 roku Jang Ik-hwan, prezes LG Business Solutions Company

    Dział BS planuje podwoić swoje obecne przychody, osiągając 10 bilionów KRW do 2030 roku.


    Rozwój rynku wyświetlaczy komercyjnych dzięki telewizorom Premium Signage i Hospitality TV
    Firma LG zdobyła wiodącą pozycję na rynku rozwiązań do wyświetlania B2B dzięki najwyższej klasy komercyjnej technologii wyświetlania, wysokiej jakości oznakowaniu cyfrowemu oraz doskonałym wynikom w globalnych segmentach telewizji hotelowej i szpitalnej. Dział wyświetlaczy informacyjnych LG notuje stały wzrost od 2019 roku, osiągając średnią roczną stopę wzrostu na poziomie siedmiu procent.
    LG będzie nadal rozwijać swoją działalność w zakresie wyświetlaczy, oferując produkty dostosowane do różnych przestrzeni. Nacisk zostanie położony na wysokiej klasy wyświetlacze LED, w tym modele All-in-One LED i MicroLED – kategorię produktów, która każdego roku odnotowuje dwucyfrowy wzrost przychodów.


    Na czele tej ekspansji stoi najnowszy monitor LG MAGNIT MicroLED. LG MAGNIT jest oferowany w różnych formatach, w tym w modelu all-in-one do sal konferencyjnych, modelu przeznaczonym do wirtualnych studiów produkcyjnych, kina domowego premium oraz modelu z oddzielnym zasilaczem (PSU). Od 2020 roku MAGNIT odnotował bardzo wysokie tempo wzrostu, a jego roczne przychody wzrosły średnio prawie dwukrotnie w ciągu ostatnich czterech lat.


    Dodatkowo LG wzmacnia swoje portfolio innowacyjnych rozwiązań digital signage, wprowadzając produkty takie jak nowej generacji wyświetlacz LG MicroLED, który trafi na rynek jeszcze w tym roku. Firma LG zastosowała najnowszą technologię sztucznej inteligencji w nadchodzącym wyświetlaczu MicroLED – zarówno podczas procesu produkcyjnego, jak i w celu stworzenia inteligentnych algorytmów poprawy jakości obrazu, które pomagają zapewnić doskonałą wydajność wizualną. W ramach procesu produkcyjnego sztuczna inteligencja jest wykorzystywana do oceny i selekcji każdego z około 25 milionów chipów LED (w oparciu o model 136-calowy). Tymczasem procesor AI zastosowany w wyświetlaczu LG MicroLED analizuje i optymalizuje kolory oraz jasność w czasie rzeczywistym, aby zapewnić optymalną jakość obrazu.


    Aby napędzać przyszły wzrost, LG aktywnie pracuje nad identyfikacją potencjalnego popytu i będzie nadal wzbogacać swoją ofertę o dostosowane rozwiązania sprzętowe i programowe dla przestrzeni komercyjnych.


    Telewizory hotelowe LG oferują wiele przyjaznych dla użytkownika funkcji, w tym możliwość bezprzewodowego tworzenia kopii lustrzanych ekranów urządzeń mobilnych za pośrednictwem Google Chromecast lub Apple AirPlay. Goście hotelowi mogą po prostu zeskanować kod QR wyświetlany na telewizorze, aby oglądać treści ze swojego urządzenia na większym ekranie. W celu ochrony prywatności użytkowników historia oglądania i dane połączenia są automatycznie usuwane po wymeldowaniu.


    LG nadal utrzymuje silną pozycję lidera na globalnym rynku telewizorów hotelowych i współpracuje z renomowanymi międzynarodowymi sieciami hotelowymi, takimi jak IHG Hotels & Resorts oraz Hyatt.


    Oprócz oferty sprzętowej firma LG oferuje szereg rozwiązań chmurowych za pośrednictwem internetowej platformy B2B, LG Business Cloud. Obejmują one rozwiązanie reklamowe LG DOOH Ads, platformy LG SuperSign Cloud i Pro do zarządzania treściami digital signage i telewizją hotelową, a także rozwiązanie LG ConnectedCare do zdalnego monitorowania i zarządzania.


    Aby przyspieszyć ekspansję na nowe obszary biznesowe i zwiększyć ogólną konkurencyjność, LG wspiera strategiczne partnerstwa z globalnymi firmami B2B. Niedawno podpisała protokół ustaleń z dostawcą rozwiązań biurowych, firmą Ricoh, w celu zbadania możliwości rozwoju kompleksowych usług dla przedsiębiorstw.


    Wzmocnienie pozycji LG jako wiodącego dostawcy rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych
    LG zamierza przyspieszyć swój rozwój w nowych, obiecujących obszarach biznesowych, a jej działalność w zakresie ładowarek do pojazdów elektrycznych wyróżnia się jako wschodzący „jednorożec”. Dzięki strategicznym partnerstwom i inwestycjom firma LG jest gotowa zwiększyć swoją obecność na globalnym rynku ładowarek do pojazdów elektrycznych.


    LG otworzyło fabrykę ładowarek do pojazdów elektrycznych w Teksasie w styczniu tego roku, a w czerwcu zawarło porozumienie z ChargePoint, wiodącym dostawcą sieciowych rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych w Ameryce Północnej. Obie firmy współpracują w celu rozszerzenia swojej działalności poprzez zwiększenie sprzedaży produktów za pośrednictwem kanałów dystrybucji, wzmocnienie portfolio produktów oraz wspólne opracowywanie rozwiązań nowej generacji. Ponadto LG wykorzystuje swoją rozległą sieć sprzedaży B2B w Stanach Zjednoczonych, zbudowaną dzięki ogólnokrajowemu sukcesowi w dziedzinie telewizorów hotelowych i digital signage, aby aktywnie odpowiadać na rosnący popyt na infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych w tym kraju. Obejmuje to niezbędne systemy ładowania dla hoteli, centrów handlowych i sklepów detalicznych, a także stacje ładowania i zajezdnie przy autostradach.


    LG planuje zdobyć około osiem procent amerykańskiego rynku szybkich ładowarek do 2030 roku i stać się globalnym dostawcą wiodących rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych.


    Obecnie LG oferuje sześć typów ładowarek do pojazdów elektrycznych, w tym ładowarki wolnego ładowania o mocy 7 kW i 11 kW, ładowarki o mocy 100 kW i 175 kW oraz modele szybkiego ładowania o mocy 200 kW. Ponadto firma produkuje ultraszybką ładowarkę o mocy 350 kW na rynek amerykański i planuje wypuścić dwa modele ładowarek wolnego ładowania – 30 kW i 7 kW – przeznaczone na rynek europejski, wszystkie zaplanowane na koniec tego roku.


    Co więcej, LG proaktywnie rozwiązuje obawy dotyczące bezpieczeństwa ładowarek EV, wdrażając różne rozwiązania przeciwpożarowe.
    System kontroli ładowania zastosowany w ładowarkach LG do pojazdów elektrycznych zapobiega przeładowaniu, które jest jedną z głównych przyczyn wypadków związanych z bezpieczeństwem ładowania pojazdów elektrycznych. System automatycznie zatrzymuje ładowanie, gdy akumulator pojazdu osiągnie 80% podczas szybkiego ładowania oraz 100% podczas ładowania wolnego. Ponadto ładowarki LG są wyposażone w system zarządzania obciążeniem, który przydziela energię elektryczną w oparciu o moc dostępnej instalacji, zapewniając stabilne ładowanie nawet przy ograniczonej dostępności energii.


    Środowisko instalacji i bezpieczeństwo konsumentów to kluczowe czynniki brane pod uwagę przy projektowaniu każdej ładowarki do pojazdów elektrycznych produkowanej przez LG. Model szybkiego ładowania o mocy 175 kW działa niezawodnie w ekstremalnych temperaturach od -35 do 55 stopni Celsjusza i może pochwalić się stopniem ochrony IP55 w zakresie odporności na wodę i kurz oraz stopniem ochrony IK10 w zakresie odporności na uderzenia. Dodatkowo ładowarki LG EV są zgodne z przepisami Restriction of Hazardous Substances (RoHS) dotyczącymi stosowania dziesięciu szkodliwych substancji chemicznych, takich jak ołów, kadm i rtęć, w procesie produkcyjnym.


    Priorytetowe traktowanie monitorów medycznych jako kluczowego motoru wzrostu
    LG koncentruje się na sektorze monitorów medycznych jako nowym impulsie wzrostu dla swojej działalności IT, planując zostać światowym dostawcą monitorów medycznych w ciągu najbliższych pięciu lat.
    Monitory medyczne muszą spełniać przepisy dotyczące urządzeń medycznych w każdym kraju, a także standardy wyświetlania obrazów medycznych, takie jak DICOM Part 14. Zapewniając doskonałą dokładność obrazu i niezawodność, są uważane za produkty premium z wysokimi barierami wejścia i wysoką wartością dodaną. Według firmy badawczej Omdia globalny rynek monitorów medycznych ma osiągnąć wartość około 2,5 miliarda USD do 2030 roku. Na rynkach takich jak Ameryka Północna i Europa szpitale są zobowiązane do używania monitorów klasy medycznej do przeglądania obrazów medycznych uzyskanych z prześwietleń rentgenowskich, endoskopii i innych procedur. Oczekuje się, że dzięki tym rygorystycznym przepisom rynek monitorów klasy medycznej znacznie wzrośnie w przyszłości.


    Rozpoczęta w 2016 roku działalność LG w zakresie monitorów medycznych stale się rozwija, osiągając blisko dwucyfrowy roczny wzrost w Ameryce Północnej i Europie. Linia produktów, która jest dostępna w ponad 50 krajach na całym świecie, obejmuje obecnie 14 typów monitorów medycznych – w tym modele kliniczne, diagnostyczne i chirurgiczne – oraz sześć typów cyfrowych detektorów rentgenowskich (DXD).


    LG oferuje instytucjom opieki zdrowotnej szeroką gamę monitorów medycznych, w tym monitory chirurgiczne z technologią MiniLED, specjalistyczne monitory diagnostyczne do mammografii oraz wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości z funkcją podziału ekranu. Dzięki tworzeniu dedykowanych produktów firma LG zwiększyła swoją konkurencyjność na globalnym rynku monitorów medycznych i stworzyła solidne podstawy do przyszłego rozwoju.


    W 2023 roku firma poczyniła znaczące postępy w segmencie monitorów medycznych, podpisując czteroletni kontrakt o wartości 10 mln EUR z Centrale d’Achat de l’Informatique Hospitalière (CAIH), francuskim publicznym centrum zakupów IT dla szpitali, na dostawę monitorów medycznych. Patrząc w przyszłość, LG planuje zintegrować technologię sztucznej inteligencji z analizą danych i rozwiązaniami pochodzącymi z monitorów medycznych oraz cyfrowych detektorów rentgenowskich, a także rozważa wejście do sektora sprzętu do obrazowania medycznego.
    Sukces LG w sektorze B2B w dużej mierze wynika z technologii i know-how zgromadzonych przez firmę na przestrzeni wielu lat działalności na rynku B2C. W ostatnim czasie LG prowadzi rozmowy dotyczące kontraktu na dostawę monitorów o wysokiej rozdzielczości na okres pięciu lat dla amerykańskiej firmy świadczącej usługi finansowe. Firma dostarczyła również podwójne monitory amerykańskiej firmie zajmującej się mediami finansowymi oraz wyświetlacze rozrywki pokładowej (IFE) międzynarodowym liniom lotniczym.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO w filmowym uniwersum Marvela – marka promuje serię OPPO Reno12 przy okazji premiery filmu Venom 3: Ostatni taniec

    OPPO wkracza do świata superbohaterów, zostając partnerem filmu Venom 3: Ostatni taniec, który pojawi się w polskich kinach już...