W prestiżowym, uznawanym za jeden z najważniejszych na świecie w dziedzinie wzornictwa, konkursie Red Dot Award, LG Electronics została uhonorowana tytułem Marki Roku – „Brand of the Year”. Tym samym firma LG dołączyła do grupy tak uznanych marek jak PepsiCo, Audi AG, czy Mercedes-Benz, które zostały wyróżnione w poprzednich edycjach konkursu. LG jest również jedną z zaledwie trzech firm nagrodzonych zarówno tytułem „Brand of the Year” jak i tytułem „Design Team of the
Year”, który LG otrzymała w 2006 roku. Tytuł „Brand of the Year” przyznano LG ze względu na imponującą ilość 13 nagród Red Dot Award w kategorii Communication Design, które zdobyła w ciągu tego roku. Wśród produktów nagrodzonych znalazły się smartfon LG G4 oraz smartwatch
LG Watch Urbane, wyróżniające się uproszczonym i intuicyjnym interfejsem użytkownika.
– W dziedzinie budowania świadomości marki, firma LG Electronics wykazuje niezrównane umiejętności, których podsumowaniem jest slogan marki — Life’s Good – powiedział Peter Zec, założyciel i dyrektor zarządzający konkursu Red Dot.
– Nagroda Red Dot Award jest dla nas wielkim zaszczytem, a także potwierdza, że dzięki nieustannie prowadzonym pracom nad innowacyjnymi rozwiązaniami i intuicyjnymi funkcjami, firma LG zajmuje czołową pozycję w dziedzinie wzornictwa – powiedział Noh Chang-ho, wiceprezes i szef działu Corporate Design firmy LG Electronics. – Będziemy kontynuować projektowanie i rozwijanie kreatywnych rozwiązań, które budzą pozytywne emocje i pogłębiają relację między naszą marką a konsumentami. W ten sposób będziemy realizować nasze motto innowacje dla lepszego życia. – dodał.
Wręczenie nagród odbędzie się 6 listopada podczas dorocznej gali Red Dot w Berlinie.