Firma LG Electronics, obecna na CES od wielu lat, planuje stworzyć nową koncepcję angażowania odwiedzających, aby mogli oni doświadczyć najnowszych innowacji technologicznych LG podczas nadchodzącej edycji targów. Na zbliżających się targach CES odbędzie się globalna premiera wielu produktów LG. W swojej tradycyjnej lokalizacji – na stoisku o powierzchni 2000 metrów kwadratowych przy głównym wejściu do hali centralnej w Las Vegas Convention Center – LG połączy odwiedzających z wirtualnym doświadczeniem LG.
Wykorzysta do tego zarówno wirtualną (VR), jak i rozszerzoną rzeczywistość (AR). W przyjaznej przestrzeni, zbudowanej z materiałów pochodzących z recyklingu, przetworzonych i nadających się do ponownego wykorzystania, znajdą się kioski, w których odwiedzający będą mogli doświadczyć zalet innowacyjnych nowości LG.
Odwiedzający będą mogli odbyć samodzielną wycieczkę po stoisku LG, wykorzystując specjalne kody QR. Dzięki technologii AR będą przy tym wchodzić w interakcję z produktami wyróżnionymi na CES 2022 nagrodą za innowacyjność. W innych kioskach będzie można podziwiać immersyjną, cyfrową sztukę VR, w tym zakrzywione ściany z ekranów LG OLED – jedną z głównych atrakcji targów. Odbiorcy z całego świata, bez względu na miejscu ich realnego pobytu, będą mieli dostęp do tych samych treści i będą mogli uczestniczyć w cyfrowej prezentacji LG.
Co więcej, firma LG po raz kolejny została mianowana oficjalnym partnerem technologicznym CES w pokojach prasowych i salach dla członków CTA, w których znajdą się wielokrotnie nagradzane telewizory LG OLED.
– Z niecierpliwością czekamy na to, co LG, wieloletni lider innowacji na CES, szykuje dla odwiedzających w styczniu. Targi CES 2022 umożliwią uczestnikom w Las Vegas zapoznanie się z technologią LG z wykorzystaniem rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości. Dzięki aktywacji cyfrowej LG odbiorcy z całego świata dołączający do CES wirtualnie będą mogli doświadczać tej samej przełomowej technologii – powiedziała Karen Chupka, wiceprezes CES w Consumer Technology Association (CTA) będącej organizatorem targów CES.