czwartek, 19 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG prezentuje brand booka Brave optimists pokazującą unikalne, optymistyczne DNA firmy

    Zobacz również

    W ramach globalnej kampanii związanej z podnoszącą na duchu inicjatywą Life’s Good, której celem jest szerzenie przesłania firmy dotyczącego optymizmu i radości na całym świecie, firma LG Electronics zapowiedziała wydanie swojego pierwszego w historii brand booka.

    - Reklama -

    Brand book to kompilacja inspirujących historii obecnych i byłych pracowników LG, która pozwala poznać pasję, współczucie i odważny optymizm, które definiują „ludzi LG”. Składa się ona z 28 rozdziałów podzielonych na cztery części: Trzy podstawowe wartości LG – „Bezkompromisowe doświadczenie klienta”, „Innowacja skoncentrowana na człowieku” i „Ciepło, które napędza uśmiech” – a następnie sekcja poświęcona „Odważnym optymistom”.


    Wśród osób, z którymi przeprowadzono wywiady jest obecny CEO William Cho, który uosabia kulturę firmy opartą na optymizmie i dążeniu do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich. W książce omówiono najważniejsze momenty w historii LG, od wejścia firmy na rynek amerykański po opracowanie różnych przełomowych produktów, takich jak lodówka InstaViewTM, telewizor LG SIGNATURE OLED R oraz ultralekki laptop LG gram. Zapewnia również wgląd w to, w jaki sposób jednostki biznesowe LG, takie jak Vehicle Component Solutions, stale się rozwijają, aby stać się kluczowymi czynnikami przyszłego wzrostu. Dodatkowo, książka zagłębia się w historię stojącą za dobrze znaną obietnicą marki Life’s Good.

    – Nasz nowy brand book marki celebruje wyjątkową tożsamość naszej firmy, dzieląc się historiami naszych pracowników oraz wyzwaniami, którym stawiliśmy czoła i które pokonaliśmy wspólnie z odważnym optymizmem i niezłomną determinacją. Podkreśla również zaangażowanie w innowacje, które nadal napędza nas do bycia firmą oferującą inteligentne rozwiązaniaKim Hyo-eun, wiceprezes i szef działu zarządzania marką w LG

    Angielska wersja książki „Brave Optimists” będzie dostępna w formie e-booka w globalnych sklepach z e-bookami do końca tego miesiąca. Tantiemy ze sprzedaży będą wspierać projekty społeczne, które są zgodne z misją firmy LG, jaką jest tworzenie lepszego życia dla wszystkich.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...