LG Electronics rozpoczyna nową kampanię marketingową, prezentującą możliwości dźwiękowe i dynamiczny styl głośników LG XBOOM. Kampania startuje od Boom Boom Pow Festa, festiwalu muzycznego poświęconego jednej kultowej piosence – „Boom Boom Pow” zespołu Black Eyed Peas. Ten legendarny imprezowy hymn, wydany w 2009 roku, zajmował pierwsze miejsce na amerykańskiej liście Billboard Hot 100 przez 12 kolejnych tygodni. Podczas tego wydarzenia ulubiona piosenka imprezowa wszech czasów zostanie zinterpretowana przez utalentowanych wykonawców z całego świata i odtworzona za pomocą głośników imprezowych LG XBOOM.
„Boom Boom Pow”, uważany za współczesny klasyk, stał się ulubionym utworem imprezowym na całym świecie, a jego energia i wyraźne basy inspirują do tańca osoby w każdym wieku. Uliczni wykonawcy z dziewięciu różnych krajów wyjdą na scenę, aby zaprezentować swoje unikalne interpretacje utworu, wspierane przez dźwięk LG XBOOM.
Oprócz utalentowanych wykonawców na Boom Boom Pow Festa wystąpią wschodzące gwiazdy światowej sceny muzycznej, takie jak brazylijski Delacruz, który zagra na kultowej Escadaria Selarón w Rio de Janeiro.
Występy, oparte na głośnikach imprezowych LG XBOOM, będą transmitowane na żywo na kanale LG Global YouTube (6 października o godzinie 18:00) w ramach 45-minutowego wirtualnego koncertu. Na tym samym kanale dostępne będą również nagrania poszczególnych występów oraz filmy zza kulis, prezentujące kreatywne wykorzystanie mocy i jakości dźwięku głośników LG XBOOM przez artystów.
Angażująca kampania LG XBOOM rozszerza się na TikToku dzięki wyzwaniu tanecznemu „Boom Boom Pow”. Uczestnicy mogą dołączyć do popularnych twórców, aby pokazać swoje najlepsze ruchy, i są zachęcani do wniesienia tej samej energii, z której znane są głośniki XBOOM.
W kampanii zostaną zaprezentowane różne głośniki LG XBOOM, z których każdy oferuje szereg unikalnych zalet, a także charakterystyczną dla marki moc i funkcje poprawiające atmosferę imprezy. LG XBOOM XL9T to głośnik, który podkręca zabawę dzięki dwóm 8-calowym głośnikom niskotonowym. Funkcja Pixel LED Lighting wyświetla kolorowe wzory, efekty EQ, postacie lub spersonalizowany tekst i grafikę na panelu LED głośnika, a Multi Color Ring Lighting tworzy zsynchronizowane pokazy migającego światła. Funkcja Customizable Lighting umożliwia personalizację kolorów, wzorów, animacji i komunikatów za pośrednictwem aplikacji XBOOM.
LG XBOOM Go XG8T i XG2T, posiadające certyfikaty MIL-SPEC i IP67, łączą wytrzymałą, trwałą i kompaktową konstrukcję z możliwością odtwarzania przez nawet 10 godzin, zapewniając doskonałą wydajność w każdym miejscu.
– Naszym celem jest wzbudzenie nadziei na lepsze życie i przyszłość dzięki naszej optymistycznej filozofii 'Life’s Good’, która ściśle łączy się z pozytywną energią muzyki i stanowi siłę napędową naszej kampanii Boom Boom Pow Festa i XBOOM. Poprzez różnorodne, angażujące działania marketingowe będziemy nadal podkreślać potężny dźwięk LG XBOOM i wzmacniać pozycję naszej wyjątkowej marki głośników na rynku globalnym – powiedział Lee Jeong-seok, szef działu audio LG Home Entertainment Company.