Firma LG Electronics prezentuje najnowocześniejsze urządzenia gospodarstwa domowego i powiązane z nimi technologie na targach Appliance & Electronics World Expo (AWE) 2024, które odbywają się w Szanghaju w dniach 14-17 marca. We współpracy z Jingdong (JD), jedną z największych chińskich firm zajmujących się handlem elektronicznym, LG pokaże gamę wysokiej klasy urządzeń gospodarstwa domowego, które lokalni konsumenci mogą kupić za pośrednictwem sklepu internetowego JD.
Pod hasłem „Upgrade Your Lifestyle with LG” firma prezentuje „lepszy styl życia” w domu, możliwy dzięki innowacyjnym urządzeniom firmy. Ekspozycja obejmuje strefę LG x JD Alliance, strefę LG Innovation Tech, strefę Upgrade Your Lifestyle, a także LG ThinQ Home, MoodUP Bridge, Air Solution Lounge oraz strefę Laundry Solution & Trendy Kitchen.
W strefie G x JD Alliance wyeksponowane zostały przełomowe urządzenia, które będą dostępne na JD, wraz z zaawansowanymi technologiami, które pomogły LG stać się liderem na globalnym rynku AGD. Pierwszego dnia targów AWE, firmy LG i JD przeprowadzą transmisję na żywo prezentującą rozwiązania dla domu, takie jak najnowszy model WashTower, LG Styler, lodówki InstaView, klimatyzatory oraz 77- i 83-calowe telewizory OLED.
W strefie Upgrade Your Lifestyle firma LG zilustruje swoją harmonijną koncepcję „Fix & Max”, w której urządzenia gospodarstwa domowego są zintegrowane ze stylowo urządzonymi kuchniami, gabinetami i salonami. Odwiedzający będą mogli również zobaczyć, w jaki sposób urządzenia AGD firmy realizują wizję lepszego życia w domu i co mogą zyskać, aranżując przestrzeń mieszkalną (w tym kuchnię, salon, domowe biuro, garderobę i balkon) za pomocą produktów AGD, ekranów lifestyle’owych i produktów IT.
W strefie LG ThinQ Home prezentowane są inteligentne, a jednocześnie proste w zarządzaniu dzięki rewolucyjnej platformie LG ThinQ UP urządzenia domowe. Najnowsza platforma ThinQ UP jest intuicyjna w obsłudze i ułatwia sterowanie oraz zarządzanie urządzeniami, niezależnie od tego, czy chodzi o włączanie i wyłączanie urządzeń, czy też wybór jednego z wielu zaawansowanych cykli dostępnych w inteligentnych urządzeniach firmy.
MoodUP Bridge przyciągnie uwagę odwiedzających stoisko LG na AWE 2024 dzięki żywym, dynamicznym kolorom. Wprowadzone po raz pierwszy w 2023 roku lodówki LG z MoodUP są wyposażone w kolorowe panele LED na drzwiach, którymi także można zarządzać za pomocą aplikacji LG ThinQ.
Przechodząc do salonu Seamless Air Solution Lounge, odwiedzający mogą zapoznać się z pełną gamą urządzeń LG do oczyszczania powietrza, w tym PuriCare AeroTower, AeroFurniture i LG PuriCare Objet Collection HydroTower.
W strefie LG Innovation Tech odwiedzający mogą zobaczyć potencjał technologii Artificial Intelligence Direct Drive (AI DD), stosowanej w pralkach i suszarkach LG. Wyposażone w najnowszą technologię Direct Drive Motor™ urządzenia inteligentnie dbają o jakość prania – AI DD wyczuwa wagę, miękkość oraz rodzaje wkładanych do urządzenia tkanin, a następnie automatycznie określa idealny cykl prania w celu zwiększenia wydajności czyszczenia i ochrony odzieży*. W międzyczasie odwiedzający mogą zapoznać się z historią LG Styler, a także z ulepszonymi rozwiązaniami do pielęgnacji ubrań w nowej szafie parowej LG Styler.
Strefa Laundry Solution & Trendy Kitchen to miejsce, w którym odwiedzający mogą znaleźć inteligentne zintegrowane rozwiązania LG do pielęgnacji odzieży oraz urządzenia kuchenne. W strefie Laundry Solution odwiedzający mogą zobaczyć inteligentne rozwiązania firmy LG do pielęgnacji odzieży, obejmujące pralkę, suszarkę, środki do pielęgnacji odzieży i prasowanie.
W strefie Trendy Kitchen można zapoznać się z różnymi modelami lodówek InstaView z subtelnymi wykończeniami, w tym Essence White i Matte Black.
Odwiedzający mogą kontynuować zwiedzanie stoiska firmy w strefie LG Objet Collection, która prezentuje wyjątkową i urzekającą estetykę linii LG Objet Collection.
Aby dotrzeć do młodych klientów, firma stworzyła wyjątkowe strefy, w których można osobiście zapoznać się z produktami LG. Strefa IT Gaming Zone oferuje odwiedzającym możliwość gry na monitorach LG UltraGear OLED i laptopach LG gram Pro. Z kolei strefa kempingu i relaksu jest interaktywną przestrzenią do życia na świeżym powietrzu.
Zaprezentowano w niej produkty takie jak LG StanbyMe Go i LG CineBeam Q, a także LG MAGNIT, 163-calowy Micro LED, który nie tylko urzeka odwiedzających wysokiej jakości obrazem, ale także oferuje konfigurowalne ekrany wielkoformatowe, aby zaspokoić potrzeby klientów B2B.
– Cieszymy się, że podczas AWE 2024 będziemy mogli zaprezentować klientom lepszy styl życia dzięki naszym innowacyjnym urządzeniom gospodarstwa domowego i technologiom. LG będzie nadal dostarczać inteligentne rozwiązania, które będą w stanie zaspokoić unikalne gusta, preferencje i potrzeby każdego klienta – Lyu Jae-cheol, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company