Nowy monitor LG inspirowany motywami popularnej gry zapewnia angażującą rozgrywkę na 27-calowym ekranie OLED z częstotliwością odświeżania 240 Hz. LG Electronics wprowadza na rynek limitowaną edycję monitora do gier dla fanów League of Legends. UltraGear™ OLED (model 27GR95QL) będzie dostępny w sklepach internetowych LG obsługujących Wielką Brytanię, Francję, Niemcy, Hiszpanię, Szwecję, Włochy, Arabię Saudyjską oraz Koreę Południową. Monitor – oprócz 27-calowego wyświetlacza OLED o wysokiej częstotliwości odświeżania (240 Hz)
wyróżnia się charakterystycznymi wzorami z League of Legends umieszczonymi na obudowie i menu ekranowym, które zostały opracowane na podstawie opinii graczy. Zapewnia również wyjątkowe wrażenia z rozgrywki i oferuje specjalne funkcje dla fanów LoL-a.
Limitowana edycja monitora to przykład doskonałej współpracy LG z Riot Games – twórcą i wydawcą League of Legends. Wydana po raz pierwszy w 2009 roku popularna gra z gatunku multiplayer online battle arena ma obecnie największy fandom we wszystkich e-sportach. League of Legends miesięcznie gromadzi bowiem średnio 180 mln graczy, a w ciągu ostatniej dekady do rozgrywki dołączyło ponad 600 mln fanów.
Zaprojektowany z myślą o entuzjastach League of Legends monitor ma duży 27-calowy ekran, wysoką częstotliwość odświeżania i czas reakcji wynoszący zaledwie 0,03 ms w trybie Gray-to-Gray (GTG). Na uwagę zasługuje również rozdzielczość QHD (2560 x 1440), a także obsługa HDR10 oraz pokrycie gamy kolorów DCI-P3 w 98,5%. Dzięki tym cechom oraz nasyconej kolorystyce, doskonałemu kontrastowi oraz wyrazistym szczegółom model jest w stanie dostarczyć użytkownikowi odpowiednich wrażeń podczas rozgrywki.
Limitowana edycja monitora do gier LG UltraGearTM OLED została ozdobiona motywem Hextech z gry League of Legends, wykorzystując ikony i obrazy z gry na ekranach menu oraz w stylowym wzornictwie zewnętrznym. Znane symbole i motywy z LoL-a zostały umieszczone z tyłu i na przodzie obudowy. Na każdym ekranie gracze mogą korzystać z menu opcji i ustawień zawierających logo gry wraz z czcionkami i obramowaniami, które przywodzą na myśl uniwersum League of Legends.
Oprócz zaprojektowania nowej limitowanej edycji monitora do gier UltraGearTM OLED, firmy LG i Riot Games współpracują w wielu inicjatywach mających na celu rozwój e-sportu na arenie międzynarodowej. Firma LG jest od 2022 roku oficjalnym partnerem League of Legends European Championship (LEC) i wspiera tę profesjonalną ligę, wyposażając jej najlepsze drużyny w najnowocześniejsze monitory do gier UltraGearTM.
– Cieszymy się, że możemy zaprezentować limitowaną edycję monitora do gier LG UltraGear OLED z motywem League of Legends. Cechuje go najwyższa wydajność i wyjątkowy design stworzony specjalnie dla milionów fanów League of Legends na całym świecie. Firma LG zajmuje się globalnym promowaniem kultury e-sportu i zamierza stale tworzyć najwyższej jakości produkty gamingowe UltraGear spełniające potrzeby graczy — powiedział Sung Jun-ho, szef działu Sprzedaży i Marketingu Zagranicznego IT w LG Electronics Business Solutions Company.
Klienci, którzy zamówią 27GR95QL w przedsprzedaży w oficjalnych sklepach internetowych LG, otrzymają trzy kody skórek popularnych bohaterów League of Legends.