LG Electronics i Rakuten TV ogłosiły uruchomienie LG Movies & TV – nowej usługi wideo na żądanie (VOD), dostępnej na telewizorach LG w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech. W usłudze dostępne są zarówno nowe produkcje, jak i klasyki filmowe. „LG Movies & TV” działa bez abonamentu i odpowiada na różne potrzeby widzów w Europie.
Dzięki współpracy z Rakuten TV użytkownicy telewizorów LG mają dostęp do ponad 6000 tytułów na czterech europejskich rynkach. Nowa usługa VOD pozwala cieszyć się filmami w warunkach domowego kina i oferuje treści, które zainteresują różne grupy widzów. Popularne tytuły, jak prequel Furiosa i hit Kaskader, dostarczą dynamicznej akcji, a Diuna: Część druga kontynuuje epicką sagę Franka Herberta z wciągającą fabułą i efektownymi wizualizacjami.
Aplikacja LG Movies & TV jest obecnie dostępna w wybranych modelach telewizorów z 2022 roku1, a do końca bieżącego roku zostanie rozszerzona na wszystkie modele z lat 2022, 2023 i 2024. Użytkownicy mogą łatwo uzyskać dostęp do LG Movies & TV bezpośrednio z ekranu głównego kompatybilnych telewizorów LG.
Aby ułatwić obsługę, użytkownicy „LG Movies & TV” jako pierwsi mogą korzystać z nowo uruchomionej usługi webOS Pay2 – łatwej w użyciu metody płatności, zaprojektowanej z myślą o wygodzie i efektywności. Po powiązaniu webOS Pay z kontem LG, usługa wymaga jedynie kodu PIN, co upraszcza transakcje na telewizorach LG do jednego kliknięcia na pilocie LG Magic. Użytkownicy „LG Movies & TV”3 mogą teraz cieszyć się szybkim dostępem do wybranych tytułów, bez potrzeby skanowania kodów QR smartfonem czy ręcznego wpisywania adresów URL.
WebOS Pay ma być ujednoliconym systemem płatności, który w przyszłości umożliwi dostęp do różnych usług po jednorazowej konfiguracji, pod warunkiem że wdrożyły one to rozwiązanie. Usługa łączy dane płatnicze z kontem LG TV użytkownika, umożliwiając łatwe sprawdzenie historii zakupów oraz statusu treści i subskrypcji.
– Firma LG pozostaje zaangażowana w dostarczanie różnorodnych treści i usług dzięki naszej zaawansowanej platformie webOS Smart TV. Inwestując strategicznie ponad 1 bilion KRW (740 milionów USD) do 2027 roku, planujemy znacząco ulepszyć webOS i rozszerzyć jego ofertę. LG będzie kontynuować współpracę z ponad 4000 globalnych partnerów w zakresie treści, aby dostarczać klientom na całym świecie różnorodną i dopasowaną do potrzeb użytkowników rozrywkę domową – Chris Jo, starszy wiceprezes ds. platform w LG Home Entertainment Company
– Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze strategiczne partnerstwo z LG. Ta współpraca podkreśla zaangażowanie Rakuten TV w czołówce rozrywki premium, dostarczając najlepsze światowe kino do domów naszych europejskich widzów – Sidharth Jayant, dyrektor ds. produktu w Rakuten TV