poniedziałek, 23 grudnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG sprawdza stan optymizmu na świecie

    Zobacz również

    Według najnowszych badań przeprowadzonych przez LG Electronics, 48 procent konsumentów uważa, że są bardziej optymistyczni niż sześć miesięcy temu.

    - Reklama -

    Badanie przeprowadzone na 16 rynkach dostarcza szczegółowych danych na temat globalnego optymizmu oraz grup demograficznych najbardziej optymistycznych i szczęśliwych. Średnia globalna ocena optymizmu wynosi 7,49/10. Francja, Wielka Brytania i Australia należą do najmniej optymistycznych krajów, osiągając wyniki o 14,5% poniżej średniej. Z kolei Arabia Saudyjska (12% powyżej średniej), Indie (10,8% powyżej) oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie (8,1% powyżej) znalazły się wśród najbardziej optymistycznych państw. Konsumenci wykazywali największy optymizm w odniesieniu do swojego rozwoju osobistego (69%) i relacji rodzinnych (66%), a najmniejszy w kwestiach finansowych.


    Rozrywka, obejmująca filmy, telewizję, muzykę i sztukę, została uznana za najważniejszy czynnik wspierający optymizm (60%). Na kolejnych miejscach znalazła się sztuczna inteligencja (56%). Mniej niż połowa respondentów wskazała media społecznościowe (48%), podczas gdy kryzysy międzynarodowe, takie jak wojna, wywoływały najmniej optymizmu.


    Firma LG przeprowadziła ankietę, aby lepiej zrozumieć i wspierać naturę szczęścia, zgodnie z filozofią marki Life’s Good. Wyniki badania stanowią część szerszych działań LG, mających na celu ocenę potencjału i wpływu optymizmu na całym świecie, odzwierciedlając zaangażowanie firmy w promowanie optymizmu wśród konsumentów.


    Badanie zwróciło uwagę na kluczowe różnice w podejściu pokoleń do optymizmu. Zarówno poziom optymizmu, jak i szczęścia zmniejsza się wraz z wiekiem, przy czym spadek szczęścia następuje wolniej. Co ciekawe, mimo że młodsze grupy wiekowe wykazują średnio wyższe wskaźniki szczęścia i optymizmu, osoby poniżej 18. roku życia osiągnęły jedne z najniższych wyników. Dodatkowo 50% przedstawicieli pokolenia Z stwierdziło, że optymizm może być szkodliwy, co stanowi najwyższy odsetek spośród wszystkich grup wiekowych. Ta ostrożność może wynikać z ich etapu życia, ponieważ pokolenie Z dwukrotnie częściej niż millenialsi uważa, że nie dysponuje narzędziami potrzebnymi do osiągnięcia sukcesu (16%).

    Rola mediów społecznościowych
    Młodsze grupy wiekowe częściej wyszukują w Internecie pozytywne treści oraz nawiązują kontakty z osobami o podobnych poglądach, aby zwiększyć swoje poczucie optymizmu. Aż 86% konsumentów uważa, że media społecznościowe wpływają na ich życie osobiste, co jest wyższym odsetkiem w porównaniu do tych, którzy sądzą, że mają one wpływ na społeczeństwo (67%). Przedstawiciele pokolenia Z są również bardziej skłonni do rozmów z terapeutą, oddawania się zakupom lub podejmowania radykalnych działań w celu przeciwdziałania negatywnym emocjom, takich jak usunięcie konta w mediach społecznościowych.
    W przeciwieństwie do młodszych, starsze grupy wiekowe częściej szukają komfortu w aktywnościach offline, takich jak spędzanie czasu na świeżym powietrzu, spotkania z rodziną czy angażowanie się w hobby. Młodsi natomiast wykazują większą skłonność do korzystania z zewnętrznych metod podnoszenia poziomu optymizmu i szczęścia w porównaniu do starszych pokoleń.


    Optimism your feed
    Jako marka, której celem jest szerzenie optymizmu, każdego dnia staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów.

    Konsumenci oczekują narzędzi, które pomogą im zachować optymizm i wiarę w przyszłość, a ich dostarczanie stanowi priorytet LG. Właśnie dlatego uruchomiliśmy kampanię Optimism your feed, która umożliwia użytkownikom publikowanie bardziej optymistycznych treści w mediach społecznościowych. Badania pokazują, że kampania pomaga konsumentom wzmacniać pozytywne emocje – aż 78% uczestników stwierdziło, że po obejrzeniu kampanii czuje się bardziej optymistycznie w porównaniu z okresem przed jej ekspozycją – Kim Hyo-eun, wiceprezes i szef działu zarządzania marką LG

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych

    30 proc. Polaków doświadczyło kradzieży lub próby wyłudzenia danych osobowych. W tej grupie do blisko połowy przypadków wykradzenia wrażliwych...