W Internecie pojawiły się głosy, sugerujące że firma LG testuje nowe usługi oparte na aplikacjach dla Androida. LG Channel oferuje dostęp do szerokiego wyboru magazynów i aplikacji różnych producentów. Jednocześnie daje możliwość korzystania z aplikacji ze stron konsumentów. Wszystko to wyświetlane na jednym ekranie.
Wśród dostępnych magazynów pojawiły się takie marki jak Maxim i Coco Chanel, które rezydują obok TopTable czy Trip Advisor. Aplikacje związane z różnymi markami, niejednokrotnie z tymi najbardziej ekskluzywnymi, pozwalają na bezpośrednie zakupy u danego producenta.
Wśród testów jest również usługa LG Channel, w której użytkownik, przy pomocy pojedynczej aplikacji będzie posiadał ciągły dostęp do nowości, update’ów i biuletynów z LG Channel Apps.
Na chwilę obecną nie ma żadnych informacji o tym, kiedy LG planuje wprowadzić nowe usługi na rynek. Nie wiadomo także, jak rozwiązana będzie kwestia dokonywania opłat.
Warto zauważyć, że LG dostrzegło sukces innych firm, inwestujących w urządzenia z Androidem. Samsung czy HTC doskonale odnalazły się na rynku smartfonów z systemem Google. Należy spodziewać się, że również LG zaadaptuje swoje usługi w tym segmencie.