piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG ujawnia strategię biznesową działu Home Entertainment na 2015

    Zobacz również

    Poszerzona linia telewizorów OLED oraz 4K ULTRA HD, intuicyjna platforma webOS 2.0 oraz większa konkurencyjność na rynkach AV i IT – to fundamentalne plany LG. Firma LG Electronics (LG) zaprezentowała dziś strategię biznesową na rok 2015, w której planuje skoncentrować się na wiodących w branży produktach i rozwiązaniach technologicznych, które dostarczają klientom znaczącą wartość dodaną i przyczyniają się do rozwoju biznesu na rynkach globalnych, w tym w USA.

    - Reklama -

    Podczas konferencji prasowej, która miała miejsce na Międzynarodowych Targach CES 2015, Brian Kwon, nowy wiceprezes oraz dyrektor generalny działu Home Entertainment firmy LG, zaprezentował plany dotyczące nowych technologii oraz wspierających je działań marketingowych na 2015 rok. Przedstawił także plany mające na celu zwiększenie konkurencyjności oraz rentowności firmy.

    LG dąży do dalszego globalnego wzrostu kategorii Home Entertainment, tworząc innowacyjne rozwiązania i oferując najlepsze usługi, by jeszcze bardziej rozwijać branżę domowej rozrywki nowej generacji – powiedział Brian Kwon. – Opracowując zróżnicowane produkty światowej klasy, w tym telewizory OLED i ULTRA HD, będziemy podwyższać status marki LG na rynkach całego świata. Jednocześnie udoskonalimy strategię, która zakłada prowadzenie działań mających na celu integrowanie gamy rozwiązań opartych na Internecie Rzeczy (IoT) – tak aby umożliwić naszym klientom łatwiejsze łączenie telewizora z innymi urządzeniami.

    Odnosząc się do bieżącej sytuacji na ogólnoświatowym rynku branży telewizyjnej, Kwon zauważył, że dzięki naciskowi na atrakcyjność produktów i ich konkurencyjne ceny, firma LG będzie mogła skuteczniej stawić czoła nasilonej konkurencji z Chin oraz zabezpieczy się przed skutkami osłabienia japońskiego jena. – Wdrażamy szereg strategii marketingowych oraz produktowych poprawiających naszą pozycję wśród największej konkurencji.

    Kwon wymienił także cztery nadrzędne kierunki, które mają umocnić wizerunek LG w kategorii „domowej rozrywki”. Są to: utrzymywanie pozycji lidera na ogólnoświatowym rynku telewizorów OLED, zwiększenie udziału w rynku telewizorów 4K ULTRA HD, umocnienie pozycji firmy w budowaniu wyjątkowych doświadczeń użytkowników z produktami LG oraz zwiększenie konkurencyjności produktów z linii IT oraz Audio Video.

    Czołowa pozycja na ogólnoświatowym rynku telewizorów OLED

    W 2014 roku firma LG koncentrowała się na aktywnym promowaniu flagowej linii telewizorów OLED i budowaniu fundamentów rozwoju tej technologii – powiedział Kwon. –Telewizory nowej generacji OLED otrzymują bardzo dobre recenzje, dlatego w bieżącym roku mamy zamiar znacznie zwiększyć działania w tej kategorii.

    OLED to idealna czerń, perfekcyjne kolory oraz zapierające dech wrażenia wizualne, dlatego to właśnie ta technologa stanie się naszą siłą napędową. Dzięki niej będziemy zmierzać do zajęcia pozycji zaufanego lidera na ogólnoświatowym rynku telewizorów klasy premium”.

    W sierpniu 2014 firma LG wprowadziła do sprzedaży pierwszy na świecie telewizor OLED 4K. Swoje kolejne osiągnięcia zaprezentowała na targach CES 2015, pokazując rodzinę nowych telewizorów OLED, w skład której wchodzą modele 77-, 65- i 55-calowe z zakrzywionym, płaskim lub elastycznym ekranem. Firma LG dąży do skonsolidowania ogólnoświatowej infrastruktury produkującej matryce OLED w Ameryce Północnej, Środkowej i Południowej, Europie oraz Azji. Kwon podkreślił, że planuje zwiększenie inwestycji LG w technologie OLED, a jej siostrzana spółka LG Display, w ramach tych działań zainwestowała już 700 miliardów wonów koreańskich unowocześniając linie produkcyjne w celu wytwarzania paneli OLED o większych przekątnych.

    Z informacji podanych przez nowego szefa działu LG Home Entertainment, firma koncentruje się także na nieustannym zwiększaniu konkurencyjności cenowej telewizorów OLED, stosując udoskonalone podzespoły, technologie produkcyjne, a także współpracując ściśle z kluczowymi partnerami. Działania te mają przełożyć się na wzrost sprzedaży telewizorów OLED i tym samym zwiększyć grono konsumentów, którzy będą mogli poznać przewagę technologii OLED w LG nad innymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku telewizorów premium.

    Ponadto, LG ma zamiar stale rozbudowywać ofertę telewizorów OLED, zwiększając dostawy oraz wdrażając intensywną strategię marketingową i ścisłą współpracę z kluczowymi sprzedawcami detalicznymi w poszczególnych regionach.

    Intensywny rozwój rynku telewizorów 4K ULTRA HD
    Podczas targów 2015 International CES firma LG zaprezentowała serię telewizorów ColorPrime. W jej skład wchodzą cieszące się uznaniem telewizory 4K ULTRA HD, które wyróżniają się poszerzoną paletą barw, światowej klasy wzornictwem, wysoką jakością dźwięku, a także nową, wygodną w użyciu platformą SMART TV, czyli systemem webOS 2.0. W serii ColorPrime znalazł się też telewizor 4K ULTRA HD z technologią Quantum Dot, który jest kolejnym dowodem na zaangażowanie LG w działalność na rzecz upowszechniania przełomowych technologii.

    Targi CES są doskonałą okazją do zapoznania się z szeroką ofertą telewizorów 4K ULTRA HD od LG – powiedział Kwon. Poszerzona linia produktowa obejmuje modele o przekątnej od 40 do 105 cali, z zakrzywionym lub płaskim ekranem. Ponadto najnowsze ekrany zostały wyposażone w innowacyjne technologie, których nie oferują konkurencyjni producenci.

    W związku z tym LG planuje szybko zwiększyć swój udział w światowym rynku telewizorów 4K ULTRA HD. Firma zamierza także intensyfikować działania marketingowe, nawiązując współpracę z różnymi partnerami – od prac badawczo-rozwojowych, przez planowanie produktów, po sprzedaż i marketing.

    webOS 2.0 – wyjątkowo łatwe korzystanie z funkcji SMART
    System webOS 2.0 zaprezentowany na targach CES 2015 jest udoskonaloną wersją zeszłorocznej platformy Smart. Jak powiedział Brian Kwon, ulepszony webOS 2.0 pomoże LG w utrzymaniu czołowej pozycji na rynku, ponieważ pozwala konsumentom na bardziej intuicyjne i prostsze korzystanie z platformy SMART TV. System webOS został opracowany po to, by stawić czoła obawom klientów, których irytowały skomplikowane funkcje nowoczesnych telewizorów i sprawić, by „korzystanie z telewizora znów stało się łatwe”. Według prognoz już w pierwszym półroczu 2015 roku sprzedaż telewizorów LG Smart TV z systemem webOS osiągnie milion sztuk.

    Większa konkurencyjność produktów Audio Video i IT
    W roku 2015 firma LG zamierza także podjąć kroki w stronę udoskonalenia struktur w segmentach kina domowego oraz sprzętu wideo. Działania te obejmą marketing monitorów klasy high-end, takich jak monitory 21:9 UltraWide, monitory z zakrzywionym ekranem oraz monitory z matrycami ULTRA HD. Firma LG będzie też budować swoją pozycję przez aktywną promocję nowych systemów dźwięku oraz coraz popularniejszych produktów audio mogących obsługiwać kilka pomieszczeń. Jednoczenie firma LG zamierza kontynuować poszukiwania nowych obszarów działań, w których będzie mogła wykorzystać możliwości, jakie dają innowacyjne produkty IT oraz rozwiązań w dziedzinie urządzeń domowej rozrywki.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...