LG Electronics we współpracy z amerykańską marką jubilerską REEDS Jewelers, wprowadzi na rynek limitowaną, luksusową edycję smartwatcha LG Watch Urbane Luxe. To luksusowe urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o wymagającej grupie użytkowników, dlatego ma obudowę ozdobioną 23-karatowym złotem, elegancki pasek ze skóry aligatora oraz ekskluzywne opakowanie lakierowane na wysoki połysk.
Smartwatch LG Watch Urbane Luxe zostanie wprowadzony do sprzedaży pod koniec października, a jego cena detaliczna wyniesie około 1200 USD.
Pasek LG Watch Urbane Luxe będzie wyposażony w zgrabne, eleganckie zapięcie bransoletowe, które zostało wynalezione przez Lousia Cartiera w 1910 roku i podkreśla ekskluzywny charakter zegarka. Sam pasek ze skóry aligatora jest wyrobem najwyższej klasy, ponieważ jego wytwarzanie obejmuje aż 50 różnych etapów, pieczołowicie wykonywanych przez 30 doświadczonych kaletników. 23-karatowe złoto zastosowane w smartwatchu LG Watch Urbane Luxe jest wytrzymalsze oraz twardsze od 24-karatowego stosowanego w biżuterii, a także cięższe od 18-karatowego używanego tradycyjnie w luksusowych zegarkach.
– O urządzeniach do noszenia nie należy myśleć w kategoriach rozszerzenia funkcjonalności smartfona, lecz traktować je również jako dodatek odzwierciedlający osobowość użytkownika powiedział Chris Yie, wiceprezes oraz szef oddziału komunikacji marketingowej działu Mobile Communications firmy LG. Takie połączenie rzemiosła artystycznego oraz technologii jest naturalnym etapem ewolucji smartwatcha, który z urządzenia elektronicznego staje się eleganckim modowym dodatkiem do ubioru. Uważamy, że jest to dobry kierunek rozwoju urządzeń wearables i chcemy go wspierać.
Na każdym z 500 smartwatchy z limitowanej edycji zostanie wygrawerowany numer seryjny potwierdzający autentyczność. Przedsprzedaż zaczyna się w USA i na stronach firmy www.REEDS.com od końca sierpnia, a także w tradycyjnych sklepach REEDS Jewelers.
Odwiedzający targi IFA 2015 w dniach 4-9 września będą mogli osobiście zobaczyć to dzieło sztuki, a także inne urządzenia mobilne, na stanowisku LG w hali 18 Targów Berlińskich.