poniedziałek, 16 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG wprowadza opartego na sztucznej inteligencji CLOi ServeBota dla branży hotelarskiej i opieki zdrowotnej

    Zobacz również

    LG Electronics wprowadza na rynek najnowszego robota LG CLOi ServeBot (model LDLIM31), autonomicznego robota serwisowego wyposażonego w rozsuwane drzwi, zaprojektowanego do świadczenia dostaw w obiektach hotelarskich i placówkach opieki zdrowotnej. Wyposażony w czterodrzwiową konstrukcję z dużą ilością miejsca do przechowywania wewnątrz, CLOi ServeBot może wykonywać proste i powtarzalne zadania dostawcze, aby zmniejszyć obciążenie personelu.

    - Reklama -

    Nowy produkt wzmacnia portfolio zaawansowanych robotów AI i rozwiązań do sterowania robotami firmy LG, zgodnie z planami, aby przyspieszyć ekspansję działalności B2B, szczególnie w sektorze usług dostawczych i logistycznych. CLOi ServeBot został wprowadzony na rynek w Korei Południowej, a kolejne premiery planowane są na kluczowych rynkach w Ameryce Północnej i Azji.


    Najnowszy model CLOi ServeBot zyskał międzynarodowe uznanie za swój innowacyjny i praktyczny design, zdobywając wyróżnienia Red Dot Design Award 2024 i iF Design Award 2024. Dzięki czterem wewnętrznym przedziałom, z których każdy może pomieścić przedmioty o wadze do 30 kg, nowy model może realizować wiele dostaw lub odbiorów jednocześnie. Jego obszerna i bezpieczna przestrzeń ładunkowa może pomieścić aż 32 filiżanki do kawy o standardowym rozmiarze (około 350ml), a jego półki można łatwo regulować w zależności od rozmiaru przedmiotu lub ładunku.


    Zaprojektowany z myślą o hotelarstwie i służbie zdrowia, LG CLOi ServeBot może korzystać z windy do przemieszczania się między piętrami. Każde z sześciu kół ma niezależne zawieszenie, co zapewnia stabilność, umożliwiając CLOi ServeBot transport napojów po nierównych powierzchniach bez znaczącego rozlewania. Dla dodatkowej wygody użytkownika, drzwi CLOi ServeBot można ustawić tak, aby otwierały się lub zamykały automatycznie podczas pracy. LG CLOi ServeBot może nawet automatycznie stwierdzić, kiedy dostawa została zakończona, ponieważ czujniki kamery wbudowane w jego wewnętrzne przedziały wykrywają, kiedy przedmioty zostały usunięte. Dzięki algorytmowi sztucznej inteligencji nowy model może bezpiecznie omijać przeszkody, określać optymalną trasę do miejsca docelowego i komunikować się z maksymalnie 20 innymi robotami CLOi ServeBot, aby zmaksymalizować wydajność zadania i uniknąć potencjalnych kolizji.


    Przedni wyświetlacz o przekątnej 10,1 cala w CLOi ServeBot działa jako mobilna platforma reklamowa, a treści można łatwo przesyłać za pośrednictwem stacji LG CLOi Station (dostępnej przez telefon komórkowy lub Internet) lub aplikacji mobilnej CMS. Co więcej, Najnowsze rozwiązanie CLOi firmy LG może eskortować klientów do określonego miejsca docelowego i zapewniać wskazówki głosowe dla osób niedowidzących. Ponadto użytkownicy mogą monitorować status robota w czasie rzeczywistym za pomocą stacji LG CLOi Station, która oferuje również wygodne funkcje przywoływania i planowania.

    Najnowszy robot serwisowy LG wykorzystuje zaawansowane technologie platformowe obejmujące sztuczną inteligencję, komunikację i sterowanie, aby pomóc usprawnić operacje w hotelarstwie i służbie zdrowia. Wykorzystując nasze możliwości i doświadczenie w zakresie rozwiązań robotycznych, będziemy nadal dostarczać innowacyjne modele LG CLOi ServeBot, aby zaspokoić specyficzne potrzeby różnych sektorów. Roh Kyu-chan, wiceprezes i szef działu robotów w LG Business Solutions Company

    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży robotyki, LG nadal dostarcza uniwersalne rozwiązania robotyczne dla różnych środowisk, w tym lotnisk, hoteli, szpitali i magazynów. Firma opracowuje obecnie kompleksowy pakiet rozwiązań do efektywnego zarządzania całym procesem dystrybucji, od dostarczania robotów po ułatwianie dostawy zamówionych produktów na ostatnim etapie.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Media społecznościowe: sztuka omijania pułapek

    Media społecznościowe pozwalają ludziom łączyć się, dzielić doświadczeniami zawodowymi, zdjęciami czy filmami. Jednak nadmierna chęć do wymiany informacji i...