Firma LG Electronics podpisała protokół ustaleń (MOU) z Ricoh, światowym liderem w dziedzinie rozwiązań dla miejsc pracy, w celu współpracy nad rozwiązaniami transformacji cyfrowej dla nowoczesnych środowisk biurowych. Firmy będą wspólnie prowadzić działania sprzedażowe i marketingowe oraz poszukiwać dalszych możliwości biznesowych w przyszłości. Oczekuje się, że to strategiczne partnerstwo wzmocni pozycję LG na globalnym rynku B2B.
Ricoh, z siedzibą w Tokio w Japonii i oddziałami w około 200 krajach, wspiera hybrydowych pracowników swoich klientów na całym świecie. Oferuje szeroką gamę rozwiązań – od zarządzanych usług w miejscu pracy po zarządzanie dokumentami i oraz automatyzację procesów inteligentnych, a także drukarki i kopiarki. W ramach nowej umowy Ricoh połączy wybrane oferty z najwyższej jakości produktami digital signage LG i innymi rozwiązaniami B2B. Integracja produktów i usług dwóch znaczących marek w branży zapewni lepsze doświadczenia użytkownika i dodatkową wartość dla klienta.
Według badania przeprowadzonego przez Market Research Future, wiodącą firmę badawczą z siedzibą w Indiach, globalny rynek cyfrowych rozwiązań w miejscu pracy wzrośnie z około 33,7 mld USD w 2023 r. do 90,5 mld USD do 2030 r., przy złożonej rocznej stopie wzrostu (CAGR) wynoszącej 15%. Firma LG, która zidentyfikowała sektor B2B jako kluczowy czynnik napędzający rozwój biznesu, zamierza rozszerzyć swoją obecność w tym sektorze i zwiększyć sprzedaż B2B do około 45 procent całkowitej sprzedaży (ze wszystkich działów biznesowych) do 2030 roku. Firma stale poszerza swoje portfolio B2B i jest bardzo aktywna w odkrywaniu nowych obszarów biznesowych o dużym potencjale.
–To globalne partnerstwo strategiczne pozwala nam połączyć zaawansowane wyświetlacze LG z usługami komunikacyjnymi Ricoh, dostarczając klientom ulepszone rozwiązania w miejscu pracy – powiedział Takahiro Irisa, starszy dyrektor korporacyjny i prezes Ricoh Digital Services Business Unit w Ricoh Company, Ltd..
– Połączenie rozwiązań Ricoh w zakresie miejsca pracy z zaawansowanymi wyświetlaczami LG zapewni klientom dodatkową wartość i jeszcze bardziej ugruntuje pozycję LG jako jednego z najbardziej zaufanych dostawców zintegrowanych rozwiązań na rynku B2B. LG będzie nadal dążyć do strategicznego partnerstwa z innowacyjnymi globalnymi firmami w celu tworzenia niestandardowych rozwiązań dla dzisiejszego środowiska biznesowego – Paik Ki-mun, starszy wiceprezes i szef jednostki biznesowej Information Display w LG Business Solutions Company