Firma LG Electronics podkreśliła dziś swoje przesłanie Life’s Good, prezentując nowy film marki. Wideo, będące elementem trwającej globalnej kampanii, przekazuje prawdziwe znaczenie filozofii LG Life’s Good i pokazuje, jak ważny jest optymizm. Celem rozpoczętej w sierpniu 2023 roku kampanii Life’s Good jest motywowanie ludzi do stawiania czoła wyzwaniom z pozytywnym nastawieniem w trudnych czasach. Ma również podkreślić wieloletnią filozofię i wartości marki LG, które firma konsekwentnie utrzymuje w całej swojej historii.
Nowy 90-sekundowy film opowiada o mężczyźnie w średnim wieku, który na swojej drodze życiowej decyduje się na optymizm. Pozwala mu to pokonać przeszkody i osiągnąć coś, do czego nikt nie wierzył, że jest zdolny. Na początku bohater wygląda bardzo niepewnie, z trudem balansując na deskorolce na podmiejskiej ulicy. Jednak stopniowo staje się coraz bardziej zdeterminowany i zaczyna jechać po asfalcie z radosnym, pewnym siebie uśmiechem na twarzy.
Głównym przesłaniem tej historii jest to, że w każdym z nas drzemie optymizm – wystarczy się na niego otworzyć. Deskorolka to metafora życia, a film pokazuje, że dzięki odwadze i optymizmowi każdy może pokonać domniemane ograniczenia, a tym samym osiągnąć swoje cele oraz marzenia.
Film LG został stworzony przez grupę doświadczonych twórców, na czele której stoi zdobywca nagrody Emmy, Nicolai Fuglsig. Jego prosta, urocza opowieść dobitnie pokazuje, co może się wydarzyć, gdy ktoś zdecyduje się podążać ścieżką optymizmu.
– Kiedy firma LG zwróciła się do mnie z pomysłem przekazania istoty swojej filozofii Life’s Good poprzez skupienie się na optymizmie, od razu urzekł mnie ten projekt. Uwielbiam historię niespodziewanego bohatera, który wychodzi ze strefy komfortu i wykorzystuje optymizm, aby pokonać wyzwania. Dla mnie jest to ważne przypomnienie, aby nie tkwić w negatywności i żyć pełnią życia – powiedział Nicolai Fuglsig.
– Przechodząc transformację swojej działalności, firma LG zmienia również sposób, w jaki angażuje się w relacje z klientami i interesariuszami poprzez niedawną redefinicję marki. Dzięki temu wartości i zasady Life’s Good są konsekwentnie przekazywane w każdym punkcie interakcji z klientami. Do tej pory kampania objęła niektóre z najbardziej znanych obiektów w różnych miastach na całym świecie, między innymi w Dubaju, Londynie, Nowym Jorku i Seulu.
Life’s Good odzwierciedla nasze nieustające zaangażowanie w podnoszenie jakości życia ludzi poprzez innowacje. Zgodnie z wizją przekształcenia się w firmę oferującą inteligentne rozwiązania ułatwiające życie będziemy komunikować się z klientami w bardziej dynamiczny i młodzieńczy sposób – powiedział Jeongseok (JS) Lee, starszy wiceprezes i szef Globalnego Centrum Marketingu LG.
– Poprzez tę globalną kampanię chcemy szerzyć nasze przesłanie Life’s Good, aby inspirować klientów i zachęcać ich do optymistycznego podejścia do życia. Mamy nadzieję, że film podniesie klientów na duchu i wywrze pozytywny wpływ na ich życie — powiedział Kim Hyo-eun, wiceprezes Globalnego Centrum Marketingu LG.