LG we współpracy z PLAYMOBIL, znanym niemieckim producentem zabawek, zaprezentuje na targach IFA 2022 w Berlinie kolekcję wyjątkowych figurek oraz miniaturowych modeli urządzeń AGD. Kolekcja będzie dostępna od przyszłego roku podczas serii wydarzeń organizowanych na żywo oraz online. Inicjatywa wpisuje się w dążenie firmy LG do zapewniania klientom nowych wrażeń zgodnych z hasłem F.U.N (First, Unique i New).
Na stoisku LG w strefie Lifestyle, oprócz najnowszych urządzeń AGD, będzie można zobaczyć trzy figurki stworzone przez LG i PLAYMOBIL®. Nowe zabawki to dbający o bezpieczeństwo i zawsze gotowy do pomocy Henry (znany jako „LG Man”), popularna influencerka kulinarna i lifestyle’owa Nora oraz miłośnik mody – J.J.
Zabawkowe wersje innowacyjnych urządzeń LG, takich jak pralki, piekarniki InstaView™, lodówki InstaView oraz wielofunkcyjne urządzenie pralnicze WashTower™, pomagają trzem postaciom LG-PLAYMOBIL prowadzić w domu wygodny, miniaturowy styl życia.
Figurki i miniaturowe urządzenia będą również pojawiać się w postach publikowanych w mediach społecznościowych. Będą m.in. bohaterami zabawnych filmików dostępnych na kanałach online LG, w tym na oficjalnym koncie Home Appliance Company na Instagramie – Life’s Good Kitchen (@lifesgoodkitchen).
– Z prawdziwą przyjemnością przedstawiamy odwiedzającym targi IFA naszą nową kolekcję zabawek, stworzoną we współpracy z niemiecką firmą PLAYMOBIL®. Konsumenci będą mogli obejrzeć z bliska te kolekcjonerskie miniaturki podczas ekskluzywnych wydarzeń rozpoczynających się na początku 2023 roku. Będziemy nadal angażować się w interaktywne zajęcia, które zapewnią klientom wyjątkowe wrażenia i podkreślą ciągłe zaangażowanie LG w innowacje na rzecz lepszego życia – powiedział Roh Soo-kie, dyrektor ds. komunikacji marki w LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company.