piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG zaprezentuje swoją wizję ESG na targach CES 2023

    Zobacz również

    Firma LG na targach CES 2023 zaakcentuje swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Zaprezentuje swoją wizję ESG oraz najnowsze, istotne innowacje. Strefa Better Life for All będzie składać się z trzech wyjątkowych sektorów: For the Planet (Dla planety), For People (Dla ludzi) i Our Commitment (Nasze zobowiązanie). Zapewni kompleksowy przegląd działań LG na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym najważniejsze kamienie milowe ESG oraz bieżące inicjatywy i cele długoterminowe.

    - Reklama -

    Na wystawie zaprezentowane zostaną również cztery prace finalistów konkursu o przyznaną w tym roku po raz pierwszy nagrodę LG LIFE’S GOOD AWARD. Konkurs ten został ogłoszony, by rozpowszechniać przesłanie firmy Life’s Good i wspierać innowatorów, którzy chcą wprowadzać pozytywne zmiany dla ludzi i planety.

    Kluczowe punkty programu ESG firmy LG uwzględnione zostały w każdym aspekcie strefy Better Life for All. Udostępnione tam materiały informacyjne będą opisane również alfabetem Braille’a dla osób z dysfunkcją wzroku. Znajdą się na wysokości umożliwiającej łatwe czytanie przez osoby na wózkach inwalidzkich. Ponadto na miejscu obecni będą przewodnicy biegle posługujący się językiem migowym, a także robot LG CLOi GuideBot, zaprogramowany jako tłumacz. Sama strefa zostanie zbudowana z wykorzystaniem materiałów przyjaznych dla środowiska.

    Better Life for All: innowacje na rzecz zrównoważonej przyszłości oraz plan Better Life 2030

    W części For the Planet zaprezentowane zostaną różnorodne inicjatywy LG w zakresie ochrony środowiska. Na przykład ustanowienie zrównoważonych procesów, w których priorytetem na każdym etapie cyklu życia produktu są względy ekologiczne, czyli: zbiórka, utylizacja i ponowne wykorzystanie elektroodpadów. Odwiedzający For the Planet będą mogli zobaczyć, jak materiały odzyskiwane z nich w firmowym Centrum Recyklingu w Chilseo (CRC) są używane do wytwarzania części składowych nowych produktów LG. W For the Planet wyróżniono również LG Smart Park (Changwon, Korea Południowa) – energooszczędną fabrykę LG – oraz innowacyjną technologię recyklingu styropianu opracowaną przez LG, by opakowania były bardziej przyjazne dla środowiska.

    Druga część wystawy, For People, prezentuje wysiłki i osiągnięcia LG w zakresie dostępności towarów i usług. Obejmują one opracowanie instrukcji obsługi zawierających przewodniki głosowe i język migowy oraz wdrożenie funkcji ułatwień dostępu – takich jak rozpoznawanie głosu, instrukcje głosowe i czujniki wykrywające ruch – w szerokiej gamie produktów LG. For People zapewni zwiedzającym możliwość zapoznania się z opcjami ułatwień dostępu znajdujących się w telewizorach LG – od automatycznie generowanych napisów z audio, po ekran z językiem migowym, który można łatwo przesuwać i zmieniać jego rozmiar.

    Our Commitment, czyli trzecia i ostatnia część strefy Better Life for All, odzwierciedla zaangażowanie firmy LG do budowania zrównoważonej przyszłości – ostatecznego celu planu Better Life 2030. Celem LG jest ograniczenie o 50 procent emisji gazów cieplarnianych podczas produkcji (w porównaniu z poziomami z 2017 roku). Planuje także zmniejszyć emisję wynikającą z użytkowania siedmiu kluczowych produktów o 20 procent na jednostkę sprzedaną do 2030 roku z powstałymi 10 lat wcześniej. Ponadto firma zamierza do 2025 roku zaoferować ułatwienia dostępu we wszystkich swoich liniach produktów, a do 2030 roku zapewnić do każdego z nich głosową instrukcję obsługi oraz wideo w języku migowym.

    – W firmie LG nieustannie stawiamy sobie wyzwania i dokładamy wszelkich starań, aby nasza wizja „Better Life for All” stała się rzeczywistością. Wystawa LG skoncentrowana na ESG pozwoli odwiedzającym targi CES odkryć wartości, determinację i poświęcenie, które napędzają naszą drogę w kierunku zrównoważonego rozwoju. A także zapoznać się z innowacyjnymi technologiami i praktykami, które opracowujemy, aby zapewnić wszystkim lepszą przyszłość – powiedział Lee Jeong-seok, szef Globalnego Centrum Marketingu LG Electronics.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...