Firma LG Electronics zorganizowała niedawno aktywację marki „Life’s Good”, świętując koreański gaming i kulturę popularną na Espot Paris – największym stadionie e-sportowym w Europie. To wyjątkowe wydarzenie, zorganizowane we współpracy firmy LG z paryskim Centrum Kultury Koreańskiej pod hasłem „Life’s Good, Let’s Play”, dało młodym paryżanom szansę na poznanie najlepszych elementów „kultury K” wraz z najnowszymi innowacjami lifestylowymi firmy LG.
Dwudniowe wydarzenie poświęcone było bogatej historii koreańskiego gamingu, zapewniając wgląd w jego przeszłość i teraźniejszość, a także spojrzenie w nadchodzącą przyszłość. Odwiedzający mogli skorzystać z kilku interaktywnych atrakcji, takich jak granie w gry online na monitorach UltraGear™ firmy LG, otrzymywanie porad od najlepszych graczy oraz granie w tradycyjne koreańskie gry (w tym Honeycomb Challenge), które stały się znane na całym świecie dzięki „koreańskiej fali”.
Ze względu na udział popularnych koreańskich influencerów gamingowych, Life’s Good, Let’s Play przyciągnęło znaczną liczbę odwiedzających, osiągając około dwóch tysięcy uczestników. Wydarzenie rozpoczęło się konferencją prowadzoną przez Kang „Ambition” Chan-yong, mistrza League of Legends Worlds 2017 i twórcę treści gamingowych, który podzielił się spostrzeżeniami na temat koreańskiego e-sportu. Najważniejszym wydarzeniem drugiego dnia był mecz pomiędzy gwiazdorską drużyną byłych koreańskich profesjonalnych graczy a Karmine Corp, francuską drużyną e-sportową współpracującą z LG. Obie drużyny zaprezentowały swoje umiejętności na monitorach gamingowych LG UltraGear (model 25GR75), które słyną z wciągającej rozgrywki, ultraszybkiego czasu reakcji i częstotliwości odświeżania do 360 Hz.
Wydarzenie obejmowało również szereg rozrywek, takich jak strefy fotograficzne z tłem przedstawiającym kultowe koreańskie sceny, w tym majestatyczną Gwanghwamun (największą bramę pałacu Gyeongbok w Seulu) i malownicze ulice historycznych wiosek Hanok. Ponadto odwiedzający mogli cieszyć się charakterystycznymi zapachami i smakami koreańskiego street foodu, zapewniając im wyjątkowe, przyjemne dla zmysłów doświadczenie, które uchwyciło radość życia i odważny optymizm zawarty w sloganie marki LG „Life’s Good”.
Przed wydarzeniem Espot Paris firma LG wzięła udział w specjalnej wystawie „Noli: jeux coréens” (Noli: Gra Korei), zorganizowanej przez Koreańskie Centrum Kultury we Francji w dniach od 24 maja do 5 października. Odbywająca się pod hasłem „Korea, historia światowych liderów e-sportu” wystawa przybliżyła odwiedzającym ewolucję e-sportu w Korei Południowej i zawierała film przedstawiający Gen.G, odnoszącą sukcesy drużynę e-sportową sponsorowaną przez LG.
LG planuje umocnić swoją pozycję marki premium na szybko rozwijającym się europejskim rynku gier poprzez ciągłą komunikację i zaangażowanie młodych klientów. Według firmy badawczej Future Market Insights, rynek monitorów do gier w Europie Zachodniej ma rosnąć w średnim rocznym tempie około sześciu procent, osiągając szacunkową wartość około 1,16 mld USD do 2033 roku.
–To wydarzenie dało nam okazję do podzielenia się naszą miłością do kultury K i nawiązania kontaktu z młodszymi pokoleniami; grupą konsumentów, której wpływy stale rosną we Francji i w całej Europie. Będziemy nadal wzmacniać wizerunek marki LG w ramach naszej długoterminowej strategii, aby zapewnić zrównoważony wzrost w przyszłości – Heaven Lee, wiceprezes wykonawczy i przedstawiciel LG Electronics na region Europy