piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Lionel Messi w kampanii reklamowej Design Your Life Samsung (wideo)

    Zobacz również

    Firma Samsung Electronics Co., Ltd. udostępniła drugi spot globalnej kampanii reklamowej pod hasłem „Design Your Life”, podążającej śladami wyjątkowych ludzi realizujących swoje pasje za pomocą GALAXY Note 3 i GALAXY Gear. Reklama zatytułowana „Messi’s Note” („The Developer”) łączy klasyczny scenariusz, nowoczesną technologię oraz poruszający dźwięk i efekty wizualne, a to wszystko, aby przedstawić stosunek Lionela Messiego do piłki nożnej oraz możliwości, jakie

    - Reklama -

    otwiera przed nim nowoczesny sprzęt mobilny.

    Druga odsłona kampanii reklamowej Samsung GALAXY Note 3 i GALAXY Gear czerpie z zamiłowania ludzi do sportu i podkreśla znaczenie jakości życia. „The Developer” wykorzystuje hit „Royals” nowozelandzkiej piosenkarki Lorde, wykonany przez chór dziecięcy. Klip śledzi poczynania tajemniczego mężczyzny, który przyjeżdża w nieznanym celu do nienazwanego, odludnego miasta. W miarę jak mężczyzna przemierza brudne, puste ulice, wzbudza zainteresowanie miejscowych dzieci, które zaczynają za nim podążać. Krążąc po zagmatwanych alejkach, mężczyzna wykorzystuje GALAXY Note 3 i GALAXY Gear, by zainicjować tajny projekt. Przekazuje polecenia do GALAXY Gear na swoim nadgarstku, a następnie, korzystając z trzymanego w dłoni GALAXY Note 3, kupuje porzucony teren, zamawia ciężki sprzęt potrzebny do rozpoczęcia budowy i przygląda się wyburzaniu niezamieszkanych budynków. Zafascynowane dzieci dają znać swoim znajomym, że dzieje się coś niesamowitego. W końcu cała gromada wybiega z domów i pędzi na miejsce budowy, gdzie odkrywają piękne nowe boisko. Na murawie stoi Lionel Messi – czyli ów tajemniczy mężczyzna – i zaprasza dzieci do gry w piłkę.

    Realizacja życiowych pasji leży u podstaw marki Samsung GALAXY. Nieważne, czy chodzi o sztukę, sport, czy działalność charytatywną, chcemy zachęcać ludzi do realizacji marzeń i umożliwiać im budowę lepszego jutra powiedział Younghee Lee, naczelny wiceprezes działu globalnego marketingu, IT i urządzeń mobilnych w Samsung Electronics. GALAXY Note 3 i GALAXY Gear umożliwiają użytkownikom realizowanie ich pasji i wzbogacanie świata wynikami takich działań.

    GALAXY Note 3 oferuje większy ekran o bardziej nasyconych kolorach, który zapewnia doskonały obraz i ułatwia wykonywanie wielu czynności jednocześnie, a dodatkowo wprowadza znaczne usprawnienia do rysika S Pen, które znacznie przyspieszają i ułatwiają codzienną pracę. Urządzenie jest dostępne w kolorze czarnym, białym i różowym. GALAXY Note 3 połączone z GALAXY Gear można wygodnie obsługiwać bez użycia rąk, co jest zupełną nowością na rynku mobilnym. Użytkownicy GALAXY Gear mogą wybrać jeden z sześciu dostępnych w dniu premiery kolorów: czarny, szary, pomarańczowy, beżowy, różowo-złoty i żółto-zielony. Zarówno GALAXY Note 3, jak i GALAXY Gear są obecnie dostępne w ponad 140 krajach.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Orange zamienia 3G na LTE. Poznajcie plany na pierwsze półrocze 2025

    Kontynuujemy proces modernizacji sieci mobilnej i sukcesywnie zamieniamy technologię 3G na LTE na kolejnych obszarach kraju. W pierwszym półroczu...