piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Maffashion i Wojtek Sokół w kampanii Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G (wideo)

    Zobacz również

    Samsung zdefiniował ikoniczne foldy, a Maffashion i Wojtek Sokół powracają wspólnie w kampanii pod hasłem Otwórz swój świat. Marka i jej ambasadorzy zapraszają do eksperymentowania z tym, co nowe i odważnego kwestionowania zastanej rzeczywistości z pomocą najnowszych smartfonów Samsung. Rusza kampania promująca w Polsce najnowsze foldy: Galaxy Z Flip3 5G i Z Fold3 5G. W ramach kampanii Otwórz swój świat Samsung wraz z Maffashion i Wojtkiem Sokołem zachęcają konsumentów do sięgnięcia po zupełnie nowe

    - Reklama -

    możliwości, jakie otwierają przed nimi najnowsze modele z portfolio Samsung. Kampania inspiruje użytkowników do kreatywnego kwestionowania status quo z pomocą foldów.

    Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G to najnowsze, najbardziej zaawansowane smartfony kategorii fold stworzone przez Samsung. Foldy łączą w sobie zupełnie nowe wrażenia z użytkowania smartfonu i świeży, niecodzienny design, jednocześnie w pełni wykorzystując możliwości, które oferuje rozkładany ekran. Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G to oczywista odpowiedź na wyzwania, jakie niesie ze sobą dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość, w której coraz więcej doświadczamy za pośrednictwem smartfonów. Przeglądanie newsów, rozrywka, granie, multitasking, komfortowa praca, połączenia wideo – z nowymi foldami wszystko to staje się jeszcze prostsze.

    – Foldy to zupełnie nowe rozdanie. Kwestionowanie zastanego porządku, czyli coś, co już wszyscy robiliśmy przechodząc z telefonów komórkowych na smartfony, może przynieść nieoczekiwane efekty i korzyści a z pewnością nowe przyzwyczajenia. Ci, którzy zdecydowali się na zmianę nie wyobrażają sobie powrotu do tego, co było. O tym właśnie jest najnowsza kampania z udziałem Maffashion i Wojtka Sokoła – mówi Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing – Samsung Electronics Polska.

    Głównym elementem kampanii będzie dynamiczny spot z udziałem Maffashion i Sokoła oraz… nieprzekonanego.

    Kampania Otwórz swój świat z udziałem Wojtka Sokoła obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania digital oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...