Na początku roku Orange informowało, że we wszystkich salonach Orange klienci mogą podpisać na tablecie umowę oraz inne dokumenty związane z usługami. Wygodnie i bezpiecznie. Z takiej możliwości korzysta teraz 9 na 10 klientów. Chcemy, aby jak najwięcej procedur odbywało się online. Elektroniczny obieg dokumentów jest szybszy i ogranicza zużycie papieru. Chodzi nie tylko o relacje z klientami, ale też partnerami biznesowymi i technicznymi.
Dlatego Orange zrobiło kolejny krok w kierunku cyfryzacji naszych procesów. Od tego tygodnia obsługa w 9 magazynach regionalnych Orange Polska odbywa się już bez drukowania sterty dokumentów magazynowych. Mówimy o wydawaniu rocznie milionów urządzeń oraz materiałów niezbędnych do rozbudowy i utrzymania naszej sieci stacjonarnej i mobilnej.
Oznacza to oszczędność ok. 600 tys. kartek papieru rocznie, czyli 51 oszczędzonych drzew. Proces przyjęcia i wydania towarów z magazynów będzie też zdecydowanie krótszy. Wdrożenie zrealizowaliśmy razem z naszym operatorem logistycznym, firmą Ceva.