piątek, 18 października, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Magenta Moments – już od roku klienci T-Mobile mają status magentowego VIP!

    Zobacz również

    W ciągu roku do programu Magenta Moments dołączyło już ponad 1 200 000 użytkowników! Łączymy naszych klientów ze światem najlepszych doświadczeń, dostarczając im wyselekcjonowane oferty już od ponad 300 partnerów, aby mogli poczuć się jak magentowy VIP. Teraz świętujemy pierwsze urodziny Magenta Moments i z tej okazji przygotowaliśmy dla klientów T-Mobile Urodzinową Loterię, z wycieczką VIP do egzotycznej Kostaryki w roli głównej oraz zdrapkę SERCEczności, w której można zdobyć aż 150 magentowych Serc!

    - Reklama -


    W T-Mobile umożliwiamy naszym klientom przeżywanie wyjątkowych doświadczeń! Chcemy, aby na co dzień mieli nie tylko bezproblemową łączność z bliskimi i całym światem, ale by mogli także korzystać z najlepszych ofert, jakie dla nich przygotowujemy w ramach „Magenta Moments”. I właśnie minął rok, od kiedy rozpoczęliśmy tę magentową podróż – w tym czasie dołączyło do nas już ponad 1 200 000 klientów! A grono VIPów w T-Mobile stale rośnie!

    Z pewnością był to rok pełen wielu rabatów, voucherów, ofert specjalnych oraz konkursów – przygotowanych specjalnie z myślą o naszych klientach. Co się wydarzyło w tym czasie? Otóż rozdaliśmy ponad 30 000 voucherów w akcji Lucky Monday do wykorzystania u naszych partnerów, takich jak Zalando, Costa Coffee, Wizzair i Decathlon. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się bilety do Cinema City, z których skorzystano więcej niż 86 tysięcy razy. Użytkownicy skorzystali z około 350 ofert od ponad 300 partnerów z kategorii takich jak Zakupy, Jedzenie, Rozrywka czy Podróże. Otrzymali także tysiące nagród – od toreb płóciennych i eko plecaków po limitowane piłki z okazji Euro 2024. To oczywiście nie koniec naszych działań – ciągle przygotowujemy dla klientów nowe oferty, aby jak najbardziej odpowiadać na ich potrzeby. W ostatnich tygodniach w programie pojawiły się również oferty ze stacji paliw i sklepów Circle K oraz sklepów Żabka. Dzięki temu użytkownicy programu mogą się poczuć jak magentowy VIP w wielu miejscach – nawet w sklepie czy na stacji paliw i korzystać z rabatów.

    W T-Mobile chcemy budować relacje oparte na zaufaniu i bliskości z klientami. Dlatego zapewniając im codziennie dostęp do najlepszych i najbezpieczniejszych technologii, jednocześnie stawiamy na tworzenie doświadczeń, które sprawiają, że nasi klienci czują się docenieni i pewni tego, że są w najlepszej sieci. Ostatecznie to właśnie te pozytywne doznania decydują o zaangażowaniu klientów, a nie tylko cena czy parametry techniczne usług. Wierzymy, że technologia ma służyć ludziom, a nie odwrotnie i tym bardziej cieszy nas, że od roku istnienia programu Magenta Moments zaangażowaliśmy już wielkie grono magentowych VIPów korzystających z najlepszych ofert od lokalnych i zagranicznych partnerów – mówi Goran Markovic, członek zarządu ds. B2C w T-Mobile Polska.

    Dopiero się rozkręcamy!
    Tak ważny moment chcemy celebrować razem z klientami, dlatego z okazji urodzin Magenta Moments mogą oni skorzystać z wyjątkowej Urodzinowej Loterii, w której każdy los to nagroda. Zabawa potrwa od 10 do 29 października 2024 r. Każdy, kto odblokuje w aplikacji ofertę za 50 Serc, ma szansę na jedną z fantastycznych nagród, a główna nagroda to egzotyczna wycieczka VIP dla 2 osób do malowniczej Kostaryki. Dodatkowo codziennie do wygrania jest jedna nagroda z puli: 100 magentowych bluz, 200 koców oraz dodatkowe losy, które zwiększają szansę na wygraną.

    Ponadto przygotowaliśmy dla klientów urodzinową zdrapkę SERCEczności, w której mogą zyskać 150 Serc! Wystarczy w dniach 10-24 października odblokować ofertę dostępną w aplikacji „Mój T-Mobile”, a pula aż 150 Serc trafi na konto użytkownika. Serca to szansa na wyjątkowe oferty, niespodzianki, a także losy w Urodzinowej Loterii Magenta Moments.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO w filmowym uniwersum Marvela – marka promuje serię OPPO Reno12 przy okazji premiery filmu Venom 3: Ostatni taniec

    OPPO wkracza do świata superbohaterów, zostając partnerem filmu Venom 3: Ostatni taniec, który pojawi się w polskich kinach już...