Prowadzenie biznesu we współczesnym świecie wiąże się z wieloma wyzwaniami. Przedsiębiorcy potrzebują usług, które pozwolą im rozwijać się i bez ograniczeń realizować wyznaczone cele. W T-Mobile wiemy, jak istotny jest szybki i swobodny przepływ i dostęp do informacji, dlatego w ramach oferty MagentaBIZNES oferujemy im internet bez limitu danych i prędkości oraz nielimitowane rozmowy. Tym razem użytkownicy, którzy zdecydują się na tę usługę, będą mogli nabyć smartfon Samsung Galaxy S22 w bardzo korzystnej cenie z ratą 75 zł miesięcznie.
Co jest kluczem do sukcesu w prowadzeniu własnej działalności? Zapewne wiele czynników ma na to wpływ, ale niewątpliwie jednym z nich są zaufani partnerzy. A takim partnerem chcemy być dla naszych klientów biznesowych w ich codziennych zadaniach. Dzięki ofercie MagentaBIZNES mają więc oni dostęp do internetu bez limitu prędkości i bez limitu danych oraz nielimitowanych rozmów na terenie Polski i Unii Europejskiej. I jak pokazują nasze dane, doceniają oni ten komfort, bo aż 9 na 10 z nich zostaje z nami na stałe.
Dlatego w ramach kolejnej odsłony kampanii MagentaBIZNES będzie można ponownie zobaczyć trzech naszych zadowolonych klientów: cukierniczkę Dominikę Matysiak (Domo Bake), architekta Jakuba Szczęsnego (Studio Projektowe SZCZ) i właściciela firmy turystycznej „offroad” Tomasza Maja (Land4travel), którzy od lat korzystają z naszych usług. Choć każdy z nich mierzy się na co dzień z różnymi wyzwaniami, to łączy ich jedno – totalny brak limitów w ofercie MagentaBIZNES.
Samsung Galaxy S22 w atrakcyjnej cenie
Tym razem dla klientów zawierających nowe umowy, którzy zdecydują się na ofertę MagentaBIZNES, przygotowaliśmy smartfon Samsung Galaxy S22 w korzystnej opcji ratalnej. Mogą nabyć to urządzenie za 75 zł miesięcznie (+VAT) w ofercie na 36 rat lub za 115 zł (+VAT) w ofercie na 24 raty. Łączna suma rat w ofercie na 36 miesięcy to aż 2700 zł, co stanowi niewątpliwie duże oszczędności.
A dlaczego warto wybrać ten model? Smartfon Samsung Galaxy S22 wyposażony jest w szybki procesor 4nm i baterię o pojemności 3700 mAh ze wsparciem dla superszybkiego ładowania 25W, dzięki czemu użytkownicy będą mogli przez wiele godzin i bez zakłóceń realizować swoje cele biznesowe. W codziennych zadaniach sprawdzi się zapewne 6.1-calowy ekran Dynamic AMOLED 2X o wysokiej rozdzielczości (2340×1080 pikseli) oraz potrójny aparat, który pozwoli udokumentować najważniejsze wydarzenia i spotkania.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience przy wsparciu agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare.