PPWK, giełdowa firma produkująca atlasy i mapy samochodowe, a także mapy do nawigacji satelitarnej, chce przekształcić się w holding technologiczno-medialno-telekomunikacyjny. Trzyletnia strategia PPWK zakłada, że przychody zwiększą się w 2008 roku do ponad 200 mln zł.
Zakłada ona przejęcia spółek telekomunikacyjnych zajmujących się mobilnym marketingiem, a także tym, co dziś jest głównym przedmiotem działalności spółki: produkcją map i atlasów drogowych oraz map do nawigacji satelitarnej.
– W 2008 roku ponad połowa naszych
przychodów będzie pochodziła z telekomunikacji – mówi Andrzej
Zieliński, prezes PPWK.
PPWK poinformowała o przejęciu firmy Neofon,
która zajmuje się sprzedażą małym i średnim firmom usług
telekomunikacyjnych Netii i GTS Energis. Neotel obsługuje
25,5 tys. linii telefonicznych i szacuje, że w 2008 roku jego
przychody wrosną o 65 proc. do 27 mln zł.
Firma liczy też na lawinowy wzrost sprzedaży
map do nawigacji satelitarnej oraz urządzeń do nawigacji. W
tym roku spółka chce sprzedać ok. 6 tys. takich urządzeń, a w
2008 o kilkaset procent więcej.