Rozpoczyna się nowa kampania T-Mobile Polska promująca, potwierdzone badaniami, wielki zasięg i najlepszą jakość sieci w Polsce, najlepszą obsługę klienta nagrodzoną w tym roku Gwiazdą Jakości Obsługi. Wielki zasięg i świetna obsługa przekonały też Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy dołączają do T-Mobile. Na początku roku T-Mobile otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi – prestiżową nagrodę przyznawaną firmom wyróżniającym się pod względem standardów obsługi i poziomu satysfakcji klientów.
Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. W ramach tegorocznej edycji programu ocenie poddano ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Na przełomie stycznia i lutego 2014r. niezależna firma P3 communications, na zlecenie Deutsche Telekom, przeprowadziła badanie jakości sieci mobilnych w Polsce. Sieć T-Mobile uzyskała najlepsze wyniki spośród 4 operatorów infrastrukturalnych, bądź nie gorsze niż liderzy badania w każdym z nich. Największe przewagi sieci T-Mobile to jakość połączeń głosowych, a także średnie prędkości transmisji danych, czas przeglądania stron internetowych i wysyłka poczty e-mail.
Marcin i Czesław są już w T-Mobile – kampania
Ogólnopolska kampania reklamowa T-Mobile z udziałem celebrytów obejmuje szerokie media: telewizję, radio, Internet, outdoor, media społecznościowe i komunikację w salonach T-Mobile. Spoty będzie można zobaczyć i usłyszeć w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, wizerunki Marcina Prokopa i Czesława Mozila, których przekonał wielki zasięg T-Mobile i świetna obsługa klienta zobaczyć będzie można na terenie całego kraju na reklamach wielkoformatowych. Kampania obejmie także popularne serwisy internetowe, a w mediach społecznościowych prowadzone będą sprofilowane działania z dedykowaną dla odbiorców tych serwisów kreacją. Obok znakomitej obsługi klienta i możliwości wielkiego zasięgu T-Mobile, spoty promować będą także nowe smartfony dostępne w T-Mobile od złotówki – na początek br. Samsunga GALAXY Core Plus, a od 11 kwietnia br., czyli dnia premiery tego smartfona, najnowszego Samsunga GALAXY S5.
Za przygotowanie kreacji i realizację kampanii odpowiadają: Agencja G7, agencja Engine i dom mediowy Starcom.