Do grona celebrytów, którzy przeszli do Play, dołączył największy z nich, mierzący ponad dwa metry Marcin Prokop. Jak do tego doszło, można zobaczyć w nowym humorystycznym spocie telewizyjnym, emitowanym od 7 lutego.Wielki i wielce sympatyczny Marcin Prokop, w końcu znalazł ofertę na swoją miarę. Wybrał FORMUŁĘ WWW w Play Online, która w 100% spełnia jego oczekiwania. Dzięki pierwszej w Polsce, wielkiej ofercie mobilnego Internetu, Marcin może bez limitu przeglądać strony www.
Ponadto, aby wzmocnić oddziaływanie kampanii, w tym samym czasie będzie emitowany 15 sekundowy spot produktowy, mówiący o możliwości przeglądania stron internetowych w „nieskończoność”. W spocie pada pytanie: „Czy ten Internet nigdy się nie kończy?”, na które błyskawicznie uzyskujemy odpowiedź – „Nigdy!”.
FORMUŁA WWW dostępna w Play Online już za 49.90 zł, to pierwsza taka oferta w Polsce.
Informacje o autorach:
- Kreacja – Grandes Kochonos
- Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub Gajos(art director), Bartosz Gryś (copywriter), Bartek Grala (art. Direktor), Daniel Piecka (copywriter)
- Magdalena Morgun(Client service)
- Dom produkcyjny – Papaya Films
- Reżyser – Tadeusz Śliwa
- Media: TV, Internet, Radio, BTL.
- Start kampanii 7.02.2013
- Muzyka: Tytuł: „Play Online”
- Kompozytor : Toni M. Mir
- Dom Mediowy – Mediacom
Play:
- Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
- Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
- Internet: Małgorzata Chmiel (P4), Łukasz Kwapisz (agencja k2)