Po raz pierwszy w historii, w raporcie dotyczącym najlepszych i najbardziej wartościowych marek świata Interbrand, Samsung znalazł się w pierwszej dziesiątce najważniejszych globalnych brandów. 1 października firma consultingowa Interbrand ogłosiła swój coroczny , 13. już, raport Top 10 Best Global Brands. Wg tegorocznego zestawienia Interbrand wycenił wartość marki Samsung na 32,9 miliardów dolarów, co w porównaniu z ubiegłym rokiem (17. miejsce i wartość – 23,4 miliardy dolarów)
daje koreańskiemu gigantowi 40-procentowy wzrost. Tegoroczne osiągnięcia Samsung Electronics znacznie przewyższają średnią stopę wzrostu Top 100 Global Brands (10procent) oraz średnią branży, która w tym samym okresie odnotowała wzrost na poziomie 16 procent.
–Taka dynamika była możliwa dzięki ustanowieniu jasnej globalnej strategii marki i spójnej komunikacji – powiedział Suok Shim, Vice President Samsung Electronics.