piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Marka Thinx Poland zastąpi Telehouse.Poland i AC-X

    Zobacz również

    Z początkiem 2012 roku ATM S.A., świadcząca usługi telekomunikacyjne dla firm i instytucji, wprowadziła na rynek markę Thinx Poland, w ramach której oferuje usługi kolokacji i wymiany ruchu IP z innymi sieciami oraz internetowymi dostawcami treści. Thinx Poland to pierwsze i największe w Polsce neutralne telekomunikacyjnie centrum danych, zlokalizowane w centrum Warszawy,oraz węzeł międzyoperatorski wraz z siecią węzłów dostępowych w 11 miastach w Polsce i 3 zagaranicznych.

    - Reklama -

    Podążamy za szybko rozwijającym się rynkiem telekomunikacyjnym i potrzebami naszych klientów. Usługi świadczone w obiekcie Thinx Poland to przede wszystkim neutralna kolokacja serwerów i jednocześnie dostęp do jednego z największych węzłów wymiany ruchu IP w Polsce — powiedział Maciej Klepacki, dyrektor ds. marketingu i relacji inwestorskich ATM S.A.

    Centrum danych Thinx Poland zlokalizowane w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej to już nie tylko idealne miejsce dla operatorów telekomunikacyjnych i portali internetowych, o czym świadczy m.in. fizyczna obecność infrastruktury blisko 20 różnych operatorów lokalnych i międzynarodowych i którzy świadczą swoje usługi na terenie tego obiektu. Obecnie do grona klientów co raz chętniej dołączają instytucje finansowo-ubezpieczeniowe i firmy z innych branż, które dla ulokowania swoich serwerów i urządzeń teleinformatycznych potrzebują obiektu kolokacyjnego światowej klasy, który jest doskonale skomunikowany ze wszystkim najważniejszymi węzłami w Polsce i Europie. O najwyżej jakości infrastruktury może świadczyć również fakt, iż swoje serwery w tym obiekcie ulokowali m.in. P4 (operator sieci Play) i portal Nk.pl.

    Zmiana będzie wspierana kampanią reklamową, której celem jest zbudowanie świadomości i wizerunku marki Thinx Poland.

    Chcemy tworzyć silny i spójny wizerunek Thinx Poland jako marki nowoczesnej, dynamicznej, o międzynarodowym charakterze. Nasza oferta spotyka się z coraz większym zainteresowaniem podmiotów zagranicznych i z pewnością jednym z celów komunikacyjnych będzie zaistnienie Thinx Poland poza granicami naszego kraju — powiedział Maciej Klepacki.

    Nowością będzie połączenie pod jedną marką usług świadczonych bezpośrednio w centrum danych, jak i w ramach sieci węzłów dostępowych w największych miastach w Polski (dawniej sieć AC-X).

    Wprowadzone od Nowego Roku zmiany nie wiążą się z żadnymi zmianami formalnymi dla dotychczasowych klientów usług świadczonych w Telehouse.Poland lub w ramach punktu wymiany ruchu AC-X. Nie zmieniają się także dane adresowe ani numery centrów telefonicznych.

    ŹródłoATM
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...