piątek, 8 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Marki Orange i Tyskie najbardziej kojarzone ze sportem

    Zobacz również

    Marki Orange i Tyskie to dwaj najbardziej aktywni sponsorzy sportu w 2007 roku – wynika z raportu „Sponsoring Monitor 2007/2008” opublikowanego przez firmę ARC Rynek i Opinia.

    - Reklama -

    Obie marki są kojarzone ze sportem przez 15,6 proc. Polaków. Kolejne pozycje zajmują marki: Plus – 14,3 proc., Telekomunikacja Polska – 13,3 proc., Adidas – 10,1 proc., Era 9,8 proc., Lech (7,7 proc.), Totalizator Sportowy (7,2 proc.), Warka (7,1 proc.) i Nike (6,2 proc.).

    Badanie zrealizowano w 2007 roku techniką bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo na reprezentatywnej próbie 1203 mieszkańców Polski w wieku 15-65 lat.

    ŹródłoPress.pl
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Funkcja Circle to Search już dostępna na wybranych smartfonach Motorola

    Wyobraź sobie, że możesz wyszukiwać dowolne informacje bez konieczności przełączania aplikacji i wystarczy do tego prosty gest na ekranie....