Marki Era i Heyah zostały nagrodzone w rankingu najcenniejszych polskich marek przeprowadzonym przez dziennik Rzeczpospolita oraz firmę doradczą Ernst&Young.
O mocy marki decyduje reputacja produktu i jego atrakcyjność dla konsumentów.
W tegorocznym rankingu marek według ich wartości rynkowej, Era zajęła 1 miejsce wśród operatorów telefonii komórkowej, a 3 w całym rankingu po Telekomunikacji Polskiej SA oraz Orlenie. Ocenianych było 180 polskich marek.
Za Najlepszy Debiut 2004 uznana została nasza druga marka – Heyah, która w ciągu zaledwie 15 miesięcy istnienia na rynku już znalazła się w gronie 30 najcenniejszych polskich marek.
Podczas wczorajszej uroczystej Gali, dyplomy MARQA 2005 oraz gratulacje za aż dwa tak zaszczytne wyróżnienia dla PTC przyjęli Tadeusz Kubiak, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny oraz Martin Schneider, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Strategii Marketingu i Sprzedaży.
źródło: Era