Od października do programu, oprócz posiadaczy karty Mastercard World, mogą dołączyć właściciele karty kredytowej Mastercard Silver oraz karty debetowej – karta Dopasowana, która jest sztandarowym produktem banku wdrożonym z nowym rachunkiem osobistym Konto Jakie Chcę. Na początek każdy klient banku, który dołączy kartę Silver lub Dopasowaną do Mastercard Priceless Specials, otrzyma w promocji 1600 punktów, które będzie można wymienić m.in. na dwa bilety do kina.
– Konto Jakie Chcę, które zaproponowaliśmy dwa miesiące temu, jest pierwszym krokiem w stronę uproszczenia oferty i dostarczenia klientom dokładnie tego, czego w danym momencie potrzebują. W kolejnym kroku rozszerzamy ofertę o program lojalnościowy dla karty Dopasowanej i kredytowych Mastercard. Z najnowszego Monitora Programów Lojalnościowych zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że uczestnictwo w programach lojalnościowych deklaruje ponad połowa Polaków. My dajemy taką możliwość, gdyż na pierwszym miejscu stawiamy satysfakcję i lojalność klientów – mówi Błażej Mika, dyrektor Departamentu Produktów Płatniczych i Relacji z Partnerami w Banku Zachodnim WBK.
– Priceless Specials jest niczym most łączący bank i detalistów, zbudowany z myślą o ich klientach. Efektem jest system korzyści dla konsumentów, którzy otrzymują nagrody, dla sprzedawców, którzy skutecznie docierają do nich ze swoją ofertą, oraz w szczególności dla banku, który dostarcza dodatkową wartość dla klienta, budując jednocześnie jego przywiązanie – mówi Grzegorz Suszko, dyrektor ds. CRM i programów lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe. – Nasze analizy pokazują, że karty zarejestrowane w Priceless Specials są o kilkanaście procent aktywniejsze. Większą częstotliwość i wartość transakcji po włączeniu kart do programów lojalnościowych opartych na płatnościach bezgotówkowych potwierdzają też niezależne badania – dodaje Suszko.
Uczestnicy programu Mastercard Priceless Specials zbierają punkty, które mogą wymienić na atrakcyjne nagrody dostępne w katalogu. Premiowane są zakupy opłacone kartami Mastercard lub Maestro u ponad 65 detalistów z różnych kategorii zakupowych. Należą do nich m.in. takie marki detaliczne jak: Carrefour, Merlin.pl, Cinema City, Tchibo, Decathlon, Toys’R’Us, Douglas, W.Kruk, Vistula, Gino Rossi, RTV Euro AGD czy Black Red White. Ponadto, punkty są przyznawane za wszystkie opłacone na terenie Polski płatności za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne, bez względu na ich dostawcę. „Wizytówką” programu są również oferty specjalne, dopasowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta.