Od września 2011 rusza nowa kampania reklamowa Vectry, wykorzystująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, outdoor, Internet i działania BTL. Skierowana jest przede wszystkim do osób aktywnie wykorzystujących Internet. Jej przedmiotem są nowe, atrakcyjne możliwości, które użytkownicy Internetu Flashnet otrzymują od Vectry za darmo lub za złotówkę.
Vectra świadoma faktu, że jej obecne usługi to jedna z najbardziej atrakcyjnych ofert rynku telekomunikacyjnego, teraz postanowiła dać swoim abonentom nowe możliwości korzystania z całego bogactwa sieci. Internet Flashnet FUN wraz z konsolą Xbox 360 z Kinect’em i pamięcią 250 GB za 1 złotówkę, Internet Flashnet lub Internet mobilny z netbookiem lub tabletem w cenie już za 1 zł, bezpłatny dostęp do internetowego serwisu muzycznego MOOD, bezpłatne programy telewizyjne na ekranie komputera w usłudze TV Online – to główne wartości przekazywane abonentom. Dlatego obecna kampania reklamowa skierowana jest przede wszystkim do osób coraz szerzej wykorzystujących Internet w codziennej aktywności oraz spędzających wolny czas na wirtualnej rozrywce.
Kreację kampanii Vectry przygotowała agencja reklamowa BBDO z Warszawy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
– Jesteśmy zadowoleni z rozwoju wizerunku naszej marki, prowadzonym przez przyjazną maskotkę uosabiającą markę Vectry. Ta postać pozawala nam efektywnie się wyróżniać na bardzo konkurencyjnym rynku i podkreślać unikatowość naszej oferty – mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu i członek Zarządu Vectry.