Oferta serwisu muzycznego TIDAL jest już dostępna dla wszystkich abonentów sieci Plus. Teraz mogą go zamówić klienci wszystkich rodzajów usług w sieci Plusa i przez 90 dni jest on za darmo. Serwis muzyczny TIDAL, dostępny do tej pory w Plus Abonament, mogą teraz zamówić także klienci Plusa korzystający z innych rodzajów ofert: Internet, MIX, Na Kartę, a także osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Dla nowych użytkowników usługa jest przez pierwsze 90 dni dostępna za darmo. Po tym czasie zostanie przekształcona w usługę płatną 19,99 zł co 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego okresu użytkowania. Dla ofert abonamentowych opłata za usługę zostanie dodana do rachunku, natomiast w przypadku ofert „na kartę” oraz „mix” rozpoczęcie płatnego okresu korzystania nastąpi po pobraniu środków z konta klienta.
Klienci korzystający z oferty internetowej Plusa oraz użytkownicy telefonów z systemem iOS mogą zakupić usługę wyłącznie przez stronę internetową https://offer.tidal.com/plusPl. Użytkownikom telefonów z systemem Android, którzy pobiorą aplikację TIDAL ze sklepu Google Play wystarczy po jej uruchomieniu podać numer telefonu w celu weryfikacji i założyć konto na swój adres e-mail lub za pomocą Facebooka/Twittera.
TIDAL to serwis muzyczny, w którym użytkownicy znajdą swoje ulubione utwory zarówno polskich jak i zagranicznych artystów. Dodatkowo w serwisie znajdują się też materiały wideo, m.in. teledyski i nagrania z koncertów. Aplikacja umożliwia pobieranie utworów na telefon, co umożliwia słuchanie muzyki nawet bez dostępu do Internetu. Serwis muzyczny TIDAL oferuje muzykę całkowicie bez reklam i jest ona odtwarzana nawet gdy aplikacja działa w tle, pozwalając na swobodne korzystanie z innych funkcji telefonu w tym samym czasie. Klienci korzystający z innych serwisów muzycznych mogą przenieść swoje playlisty do TIDAL za pomocą strony https://tidal.com/import-playlist