mBank przygotował rozwiązanie dla klientów, którzy nie pamiętają telekodu, a dzwonią z numeru zarejestrowanego w systemie banku. Mogą skorzystać z ważnego 10 minut kodu tymczasowego, by np. zastrzec dowód czy zamówić duplikat karty. Dzwoniąc na mLinię usłyszą też nowe powitanie i komunikaty w automatycznym serwisie. Tymczasowy telekod umożliwia załatwienie podstawowych spraw bankowych takich jak anulowanie przelewu, zamówienie duplikatu karty czy złożenie reklamacji.
Nie daje jednak pełnego dostępu do rachunku – korzystając z niego klient np. nie zleci przelewu. By zamówić kod wystarczy znać swój identyfikator i zadzwonić z numeru, który jest znany bankowi. Dalek klient, potwierdzając tożsamość, odpowie na kilka pytań identyfikacyjnych.
– Dbając o wygodę klientów, proponujemy im nowe rozwiązania. Teraz, nie znając telekodu, mogą połączyć się z mLinią nie tylko za pośrednictwem aplikacji mobilnej (po zalogowaniu do aplikacji, dzwonią już jako zidentyfikowani klienci), ale również korzystając z kodu tymczasowego. Dzięki temu rozwiążą niemal każdą sprawę związaną ze swoim finansami – mówi Hubert Pałgan, dyrektor Departament Sprzedaży i Obsługi w Kanałach Zdalnych mBanku.