Z tegorocznej gali Mobile Trends Awards mBank wrócił aż z czterema statuetkami, m.in. za najlepszą bankowość mobilną i szybki e-przelew mTransfer mobilny. Tym samym po raz kolejny potwierdził, że jest ikoną mobilności. W tym tygodniu doceniania została także karta kredytowa mBank Miles & More Premium, uznana przez magazyn Business Traveller za najlepszy plastik w podróży biznesowej.
W tym roku już po raz piąty przyznano prestiżowe nagrody Mobile Trends Awards za wyróżniające się projekty w branży technologii mobilnych. O zwycięstwo w 17 kategoriach konkursowych walczyli twórcy rozwiązań z różnych dziedzin.
mBank został doceniony zarówno przez ekspertów, jak i internautów. Jury konkursu uznało, że posiada najlepszą bankową aplikację mobilną i najlepiej wspiera rozwój technologii mobilnych – w tej kategorii zwyciężył mTransfer mobilny, pierwszy mobilny e-przelew na jedno kliknięcie, opracowany wspólnie z PayU. Wymienione rozwiązania zyskały też zdecydowaną aprobatę użytkowników. Internauci w specjalnym głosowaniu wybierali spośród 68 projektów autorstwa największych polskich i międzynarodowych firm. Za najlepsze uznali te zgłoszone przez mBank, który tym samym zdobył dwie pierwsze nagrody specjalne konkursu.
– To już kolejne wyróżnienie dla mBanku przyznane na Mobile Trends Awards. Cieszymy się, że udało nam się utrzymać ubiegłoroczną pozycję i również teraz wywalczyć tytuł najlepszej aplikacji mobilnej i najciekawszego rozwiązania mobilnego w 2015 roku – mówi Robert Hibner, dyrektor Departamentu Kanałów Elektronicznych mBanku. – Nie poprzestajemy jednak na laurach. Wciąż rozwijamy bankową aplikację, wprowadzając ostatnio takie rozwiązania jak niezwykle łatwe i szybkie połączenie z konsultantem mLinii bezpośrednio z poziomu aplikacji czy lokatę mobilną na preferencyjnych warunkach – dodaje Robert Hibner.
– Pierwszy mobilny e-przelew na jedno kliknięcie sprawdził się. Z naszych analiz wynika, że za pomocą mTransferu mobilnego co miesiąc za swoje zakupy płaci kilkadziesiąt tysięcy klientów banku. Co więcej 98 proc. tych transakcji nie przekracza 200 zł, czyli klienci korzystają z niego zgodnie z przeznaczeniem – do błyskawicznego regulowania mniejszych zobowiązań – mówi Andrzej Chechliński, odpowiedzialny za rozwój eCommerce w mBanku.