W ramach nowego modelu strategicznego partnerstwa, mBank zaoferuje użytkownikom serwisu Allegro specjalne rachunki indywidualne i firmowe, dzięki którym będzie można oszczędzić nawet kilkaset złotych. mBank i Allegro podpisały długoterminową umowę polegającą na oferowaniu produktów bankowych klientom serwisu.
– mBank pozostaje aktywnym graczem w zakresie akwizycji klientów. Do tej pory wspieraliśmy tradycyjne formy współpracy, m.in. w ramach programu partnerskiego, z którego korzysta już ponad 8 tys. firm. W ubiegłym roku sfinalizowaliśmy współpracę z Orange, udostępniając klientom operatora mobilną ofertę finansową. Projekt ten był wyrazem rozwoju strategii współpracy z partnerami zewnętrznymi w modelu white label, czyli udostępnienia im infrastruktury i rozwiązań banku. Obecna współpraca z Allegro to nowy model strategicznego aliansu, nieangażujący partnera w procesy bankowe – wyjaśnia Cezary Kocik, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej.
Szczegóły oferty mBanku na Allegro
Dla klientów Allegro nieposiadających jeszcze rachunków w mBanku dostępna będzie specjalna oferta kont indywidualnych i firmowych.
Klientom indywidualnym proponowany będzie, otwierany i prowadzony bez opłat, rachunek eKonto mobilne – w specjalnej wersji dla Allegro – umożliwiający zaoszczędzenie nawet 275 zł na zakupach w aplikacji mobilnej Allegro. Promocja oparta została na mOkazjach, które będą regularnie przedstawiane użytkownikowi rachunku w ciągu sześciu miesięcy od chwili jego otwarcia. Każda z mOkazji będzie umożliwiała określony zwrot za zakupy zrealizowane w aplikacji mobilnej Allegro. Łączna suma oszczędności może sięgnąć 275 zł.
Z kolei klientom firmowym oferowany będzie rachunek mBiznes Konto Komfort (edycja dla klientów Allegro) prowadzony bez opłat przez 12 miesięcy od założenia. Towarzyszyć mu będzie promocja „300 zł na ZUS”, dzięki której przez pół roku klient będzie mógł co miesiąc otrzymać zwrot 50 zł za zrealizowanie przelewu do ZUS z rachunku firmowego mBanku.
Produkty mBanku będą oferowane klientom indywidualnym w różnych częściach serwisu Allegro, w postaci bannerów z kontekstową reklamą, a także w mailingach oraz newsletterach. Klienci firmowi zobaczą ofertę głównie w sekcji zarządzania kontem Allegro.