niedziela, 22 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    mBank mobile – pierwszy wirtualny operator

    Zobacz również

    mBank uruchomił mBank mobile – pierwszego w Polsce, wirtualnego niezależnego operatora sieci komórkowej. Tym samym mBank zaproponował integrację usług telekomunikacyjnych i bankowych, oferując usługi komórkowe oraz atrakcyjną ofertę telefonów NOKIA, a wkrótce również bezprzewodowy dostęp do Internetu.

    - Reklama -

    Partnerem mBanku w tym przedsięwzięciu i dostawcą infrastruktury GSM jest Polkomtel SA, operator sieci Plus i Sami Swoi.

    Uruchomiony 13 grudnia br. wirtualny operator sieci komórkowej mBank mobile to pierwszy z projektów w ramach platformy komunikacyjnej o tej samej nazwie. Grupa potencjalnych odbiorców mBank mobile to baza ponad 1,2 mln Klientów mBanku, osób aktywnie korzystających z Internetu, preferujących samoobsługę jako sposób korzystania z usług.

    mBank mobile to oferta pre-paid oparta na prostych zasadach, bez ukrytych kosztów i skomplikowanych taryf.

    Od 13 grudnia 2006 r. w ofercie mBank mobile znajdują się:

    * usługi GSM typu pre-paid: połączenia głosowe, SMS, MMS oraz dostęp do Internetu (GPRS) – 10% zniżka dla Klientów mBanku płacących mTRANSFEREM,
    * telefony NOKIA: bez simlocka, dostępne w sklepie internetowym www.mobile.pl
    w atrakcyjnych cenach lub od 15 zł miesięcznie w kredycie w mBanku.

    W pierwszej połowie 2007 roku mBank mobile umożliwi dostęp do nielimitowanego, szerokopasmowego Internetu, który pozwoli Klientom na coraz większą swobodę i niezależność w korzystaniu z usług on-line. W rezultacie w niedalekiej przyszłości bezprzewodowy Internet pozwoli na całkowitą zmianę użytkowania komputera i komórki.

    Z oferty mBank mobile skorzystać może każdy, kto chce sam decydować o wysokości wydatków na telefon oraz ma dość przeliczania „darmowych” pakietów innych operatorów, ale szczególne korzyści czekają na Klientów mBanku. mBank mobile chce zostać operatorem komórkowym pierwszego wyboru dla Klientów mBanku, korzystających z usług typu pre-paid lub nimi zainteresowanych. Do końca 2007 roku mBank planuje pozyskać 150 000 użytkowników usług komórkowych.

    Szczegóły oferty znajdują się w Załączniku nr 1 oraz na stronie www.mobile.pl.

    Wyróżnikami mBank mobile są:

    * unikalne połączenie usług bankowych i telekomunikacyjnych poprzez zaoferowanie atrakcyjnych cen i funkcjonalności dla Klientów korzystających z obu rodzajów usług,
    * budowanie sprzedaży w oparciu o rekomendację (promocja jestem-mobile)
    i kreowanie społeczności wokół mBank mobile,
    * Internet jako podstawowy kanał komunikacji, sprzedaży i obsługi.

    jestem-mobile – promocja mBank mobile

    Każdy, kto poleci skorzystanie z oferty mBank mobile przynajmniej jednemu znajomemu, będzie mógł rozmawiać z wybraną osobą za połowę stawki. W ten sposób za półdarmo będzie można rozmawiać nawet z 20 osobami.

    Dodatkowo, Klienci mBanku korzystają ze specjalnych bonusów:

    * każde 100 zł wydane dowolną kartą płatniczą mBanku to 3 minuty rozmowy gratis,
    * zakup kredytu hipotecznego w mBanku premiowany jest 500 minutami gratis,
    * wnioskujący o kartę kredytową, wraz z kartą otrzyma dodatkowe 100 minut.

    W odróżnieniu od tradycyjnych operatorów – promocje te mogą się kumulować.

    Na 100 mieszkańców Polski przypada obecnie ponad 90 telefonów komórkowych. W krajach zachodnich jest to nawet ponad 130, a np. na sąsiadującej z Polską Litwie ponad 120. To oznacza, że jest jeszcze miejsce dla nowych operatorów na naszym rynku – szczególnie, że operator wirtualny może zaoferować klientom nowe, ciekawe możliwości, jeśli chodzi o wartości dodane – mówi Agnieszka Walczak-Karbowska, odpowiedzialna za projekt mBank mobile. To, co dziś proponują tradycyjni operatorzy komórkowi, to silnie zróżnicowana, a przez to niełatwa do porównania i zrozumienia oferta pełna taryf i skomplikowanych warunków. Pracując nad mBank mobile skupiliśmy się na jednej, przejrzystej ofercie podstawowej i dodatkowych, atrakcyjnych korzyściach wynikających z faktu bycia Klientem mBanku – dodaje.

    W 2007 roku platforma mBank mobile zostanie zintegrowana z systemem transakcyjnym mBanku. Pojawią się unikalne narzędzia płatności: m.in. doładowanie stałe, automatyczne uzupełnianie wartości konta pre-paid i automatyczne przedłużanie ważności konta pre-paid.

    mBank mobile działa w oparciu o infrastrukturę sieci Polkomtel. Partnerami projektu są: emFinanse oraz Blue Media.

    Działania promujące wejście wirtualnego operatora na rynek będą przebiegać głównie w elektronicznych kanałach komunikacji. Zostały one zaplanowane w oparciu o wiedzę i doświadczenia mBanku w tym obszarze.

    ŹródłomBank
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Trenuj mądrzej dzięki spersonalizowanym planom treningowym Garmin Coach

    Firma Garmin (NYSE: GRMN) ogłosiła dziś aktualizacje aplikacji Garmin Coach – bezpłatnych planów treningowych dla biegaczy i kolarzy –...