MediaMarktSaturn z dumą prezentuje przełomowe wprowadzenie brandingu audio, który wzbogaca wizerunek naszej marki.
– Z dumą wprowadzamy innowacyjną strategię audio brandingu, która pozwala dosłownie usłyszeć tożsamość naszej marki. To nie tylko kolejny krok w rozwoju MediaMarktSaturn – to prawdziwa rewolucja w sposobie, w jaki komunikujemy się z klientami.
Postawiliśmy na innowacje: tworzymy immersyjne doświadczenie dźwiękowe 360° oraz rozwijamy unikalny głos marki wykorzystujący sztuczną inteligencję, który będzie efektem połączenia głosów naszych pracowników. Już niedługo każdy punkt styku z naszą marką angażować będzie wszystkie zmysły klienta, budując spójne i zapadające w pamięć doświadczenie.
Wisienką na torcie jest nasz autorski utwór dostępny na wszystkich wiodących platformach streamingowych. To nie tylko piosenka – to manifest naszej marki, który pozwala klientom doświadczać jej wartości w zupełnie nowy sposób, także poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży.
W MediaMarktSaturn zawsze stawiamy poprzeczkę wyżej. Ta inicjatywa to dopiero początek nowej ery w budowaniu relacji z naszymi klientami poprzez dźwięk, mówi Magdalena Nafalska-Knieć Brand Strategy and Marketing Planning Manager.
Nasz nowy autorski utwór stworzony przez młodych artystów z grupy FAEM „Let’s Go (Another Dimension)” to nie tylko piosenka, ale manifest marki, który pozwala klientom doświadczać naszych wartości w zupełnie nowy sposób. Dostępna na wszystkich platformach streamingowych, rozszerza ona promień doświadczenia MediaMarktSaturn.
Kompleksowy branding audio firmy obejmuje także stworzenie dźwiękowej wersji logo, ścieżki dźwiękowej sloganu „Let’s Go!” oraz innych rozpoznawalnych elementów. Wszystkie te składniki można elastycznie łączyć, tworząc spójne doświadczenie.
Pracujemy nad głosem marki z wykorzystaniem AI
Obecnie opracowujemy również głos marki generowany przez sztuczną inteligencję, który planujemy wdrożyć w pierwszych krajach wiosną 2025 roku. Ten unikalny dźwiękowy komponent uzupełni nasz spójny wizerunek.
Rosnące możliwości
Nasz branding audio będzie obecny nie tylko w kampaniach marketingowych, ale także podczas wydarzeń, w kolejkach i naszych sklepach. Planujemy również wykorzystać go w urządzeniach naszych marek własnych PEAQ, ISY, KOENIC czy ok. np. w parowaniu Bluetooth boomboxów.