Aż 60% mężczyzn częściej korzysta z serwisu Facebook o poranku. Popijając poranną kawę panowie dzielą się ze swoimi znajomymi różnymi informacjami, zdjęciami czy ciekawymi artykułami, które znaleźli w sieci. Teraz mogą to robić z jeszcze większą przyjemnością, delektując się Latte w Starbucks. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza. Więcej mężczyzn (60%) niż kobiet (40%) udostępnia na Facebooku różne informacje z rana.
Jak pokazują badania IRCenter.com przeprowadzone dla marki Starbucks®, poniedziałek, wtorek i środa są dniami, w ciągu których Polacy najczęściej publikują wpisy odnoszące się do przeżywanego poranka. W tych dniach rośnie rola serwisów Facebook i Twitter. Podczas weekendu o porannych przeżyciach informuje się głównie za pośrednictwem serwisu Instagram. Kobiety i mężczyźni podobnie korzystają z Twittera o porannej porze. Badania przeprowadzone przez IRCenter.com dla Starbucks wskazują, że 49% kobiet umieszcza rano posty na Twitterze. Robi to też 51% mężczyzn. Wszyscy jednakowo mogą skorzystać z oferty Starbucks, który przygotował specjalną ofertę dla wszystkich miłośników porannej dawki kofeiny.