W trakcie odbywającej się w Barcelonie konferencji Convergence EMEA, Microsoft ogłosił oficjalną dostępność nowej wersji rozwiązania klasy CRM – usługi Microsoft Dynamics CRM 2016 w wersjach on-line (chmurowej) oraz on-premise (instalowanej lokalnie na serwerach firmy). Obecna edycja systemu jest najbardziej zaawansowaną wersją CRM w dotychczasowej historii rozwoju produktu. Dynamics CRM 2016 posiada nowe funkcjonalności w obszarze analityki biznesowej, mobilności oraz obsługi
aplikacji, ze szczególnym naciskiem na produktywność. Usprawnienia mają na celu wsparcie przedsiębiorstw w osiąganiu jeszcze lepszych wyników i korzyści biznesowych dzięki technologii wspomagającej pracę z klientem.
– Każdy biznes stawiający w centrum swojej aktywności budowanie długotrwałych relacji z klientami wie, jak ważne są odpowiednie narzędzia wykorzystywane do realizacji tego celu. Udoskonalenia Dynamics CRM w edycji 2016 możemy podsumować w trzech, najważniejszych z perspektywy naszych użytkowników słowach: mobilność, produktywność i unifikacja. Niezwykle ważne jest bowiem, aby ich podstawowe narzędzie pracy było dostępne z każdego miejsca i na każdym urządzeniu, a funkcjonalności oferowane w jego ramach usprawniały codzienną pracę – mówi Paweł Brudny, ekspert ds. rozwiązań CRM z Microsoft.
Analityka to podstawa funkcjonowania biznesu skoncentrowanego na klientach
Informacje oraz odpowiednie narzędzia umożliwiające ich analizę to dla wielu organizacji fundament w budowaniu zaangażowania klientów. Odpowiadając na potrzeby rynku, Dynamics CRM 2016 oddaje do dyspozycji użytkowników inteligentne mechanizmy wspierające sprzedaż i działania marketingowe, a także szybsze podejmowanie decyzji i realizację zadań w dynamicznym i zmiennym środowisku biznesowym.
Dynamics CRM 2016 – kierunek mobilność
Najnowsza wersja Microsoft Dynamics CRM 2016 to jednak przede wszystkim krok w kierunku większej mobilności rozwiązania. Użytkownicy korzystający z aplikacji mają do dyspozycji pełen wachlarz możliwości, także w trybie offline, korzystając z urządzeń „2w1”, tabletów czy smartfonów na wszystkich głównych mobilnych systemach operacyjnych. Co więcej, oprogramowanie umożliwia tworzenie dedykowanych aplikacji mobilnych skupionych na realizowaniu konkretnych zadań, w ramach współpracy z klientami, np. podsumowaniu spotkań.