Już teraz 60 proc. firm z listy Fortune 500 korzysta z platformy Microsoft 365 Copilot, by przyspieszyć osiąganie wyników biznesowych i zwiększyć możliwości swoich zespołów. Dzięki Copilot wspierającemu sprzedawców, Lumen Technologies przewiduje 50 milionów dolarów oszczędności rocznie. Honeywell przyrównuje wzrost produktywności do zatrudnienia 187 pełnoetatowych pracowników, a Finastra skraca czas produkcji kreatywnej z siedmiu miesięcy do siedmiu tygodni.
Dzisiaj ogłaszamy nowe możliwości agentów, które przyspieszą te korzyści i wprowadzą procesy biznesowe oparte na sztucznej inteligencji w każdej organizacji.
- Po pierwsze, możliwość tworzenia autonomicznych agentów za pomocą Copilot Studio będzie dostępna w publicznej wersji zapoznawczej w przyszłym miesiącu.
- Po drugie, wprowadzamy dziesięciu nowych autonomicznych agentów w Dynamics 365, aby zwiększyć wydajność dla każdego zespołu ds. sprzedaży, usług, finansów i łańcucha dostaw.
Copilot to Twój asystent AI — działa dla Ciebie — a Copilot Studio umożliwia łatwe tworzenie, zarządzanie i łączenie agentów z Copilot. Pomyśl o agentach jak o nowych aplikacjach dla świata opartego na sztucznej inteligencji. Każda organizacja będzie miała konstelację agentów — od prostych szybkich i odpowiadających po w pełni autonomiczne. Będą pracować w imieniu osoby, zespołu lub funkcji w celu realizacji i orkiestracji procesów biznesowych. Copilot to sposób, w jaki będziesz wchodzić w interakcje z tymi agentami, a oni zrobią wszystko, od przyspieszenia generowania leadów i przetwarzania zamówień sprzedaży po automatyzację łańcucha dostaw.
Umożliwienie większej liczbie klientów tworzenia autonomicznych agentów w Copilot Studio
Na początku tego roku ogłosiliśmy wprowadzenie wielu nowych, potężnych funkcji w Copilot Studio, w tym możliwość tworzenia autonomicznych agentów. W przyszłym miesiącu te możliwości zostaną przeniesione z prywatnej na publiczną wersję zapoznawczą, dzięki czemu więcej klientów będzie mogło na nowo wyobrazić sobie krytyczne procesy biznesowe za pomocą sztucznej inteligencji. Agenci czerpią z kontekstu danych służbowych w programie Microsoft 365 Graph, systemach rekordów, Dataverse i Fabric, a także mogą obsługiwać wszystko, od pomocy technicznej IT po wdrażanie pracowników, a także działać jako osobisty konsjerż w zakresie sprzedaży i obsługi.
Organizacje takie jak Clifford Chance, McKinsey & Company, Pets at Home i Thomson Reuters już tworzą autonomicznych agentów, aby zwiększyć przychody, obniżyć koszty i zwiększyć skalę wpływu. Pets at Home, wiodąca brytyjska firma zajmująca się opieką nad zwierzętami domowymi, stworzyła agenta dla swojego zespołu ds. ochrony zysków, aby skuteczniej gromadzić przypadki do wykwalifikowanej oceny przez człowieka, co może przynieść siedmiocyfrowe roczne oszczędności. McKinsey & Company tworzy agenta, który przyspieszy proces onboardingu klientów. Pilotaż wykazał, że czas realizacji można skrócić o 90 proc., a pracę administracyjną o 30 proc. Firma Thomson Reuters stworzyła profesjonalnego agenta, aby przyspieszyć przepływ pracy w zakresie należytej staranności prawnej, a wstępne testy wykazały, że niektóre zadania można wykonać w czasie o połowę krótszym. Ten agent może pomóc firmie Thomson Reuters zwiększyć efektywność pracy dla klientów i przyspieszyć nowy proces biznesowy.
Skalowanie zespołów za pomocą 10 nowych agentów autonomicznych w Dynamics 365
Nowi agenci autonomiczni umożliwiają klientom przejście ze starszych linii aplikacji biznesowych na procesy biznesowe oparte na sztucznej inteligencji. Sztuczna inteligencja to dzisiejszy zwrot z inwestycji i jutrzejsza przewaga konkurencyjna. Ci nowi agenci zostali zaprojektowani, aby pomóc każdemu zespołowi ds. sprzedaży, usług, finansów i łańcucha dostaw w zwiększaniu wartości biznesowej — a to dopiero początek. W nadchodzącym roku stworzymy znacznie więcej agentów, którzy zapewnią klientom przewagę konkurencyjną, której potrzebują, aby zabezpieczyć swoją organizację na przyszłość. Dzisiaj wprowadzamy dziesięć takich autonomicznych agentów. Oto kilka przykładów:
Agent ds. kwalifikacji sprzedaży: W zawodzie, w którym czas dosłownie równa się pieniądzom, ten agent umożliwia sprzedawcom skupienie się na możliwościach sprzedaży o najwyższym priorytecie, podczas gdy agent bada potencjalnych klientów, pomaga ustalać priorytety możliwości i kieruje kontaktem z klientami za pomocą spersonalizowanych wiadomości e-mail i odpowiedzi.
Agent ds. komunikacji z dostawcami: Ten agent umożliwia klientom optymalizację łańcucha dostaw i zminimalizowanie kosztownych zakłóceń poprzez autonomiczne śledzenie wydajności dostawców, wykrywanie opóźnień i odpowiednie reagowanie — uwalniając zespoły zaopatrzeniowe od czasochłonnego ręcznego monitorowania i gaszenia pożarów.
Agenci ds. zarządzania intencjami klienta i wiedzą o klientach: Firma ma jedną szansę na zrobienie pierwszego wrażenia, a ci dwaj agenci zmieniają zasady gry dla zespołów obsługi klienta borykających się z dużą liczbą połączeń, niedoborem talentów i zwiększonymi oczekiwaniami klientów. Agenci ci pracują ramię w ramię z przedstawicielem obsługi klienta, ucząc się, jak rozwiązywać problemy klientów i autonomicznie dodając artykuły oparte na wiedzy, aby skalować najlepsze praktyki w całym zespole opieki.
W miarę jak agenci stają się coraz bardziej powszechni w przedsiębiorstwie, klienci chcą mieć pewność, że mają solidny nadzór nad danymi i zabezpieczenia. Agenci przychodzący do Dynamics 365 przestrzegają naszych podstawowych zobowiązań w zakresie bezpieczeństwa, prywatności i odpowiedzialnej sztucznej inteligencji. Agenci utworzeni w programie Copilot Studio obejmują bariery ochronne i kontrolki ustanowione przez instrukcje zdefiniowane przez twórcę, wiedzę i akcje. Źródła danych połączone z agentem są zgodne z rygorystycznymi środkami bezpieczeństwa i kontrolami — wszystkie zarządzane w Copilot Studio. Obejmują one zapobieganie utracie danych, solidne protokoły uwierzytelniania i wiele innych. Po utworzeniu tych agentów administratorzy IT mogą zastosować kompleksowy zestaw funkcji do zarządzania ich użyciem.
Transformacja firmy Microsoft
W firmie Microsoft korzystamy z rozwiązania Copilot i agentów, aby na nowo zdefiniować procesy biznesowe we wszystkich funkcjach, jednocześnie umożliwiając pracownikom skalowanie ich wpływu. Korzystając z Copilot, jeden zespół sprzedaży osiągnął o 9,4 proc. wyższy przychód na sprzedawcę i sfinalizował o 20 proc. więcej transakcji. A dzięki Copilot jeden zespół rozwiązuje, a średni czas rozpatrywania spraw skrócił się o prawie 12 proc. Nasz zespół marketingowy odnotowuje 21,5 proc. wzrost współczynnika konwersji na Azure.com z niestandardowym agentem zaprojektowanym do pomocy kupującym. Z kolei w dziale kadr nasz samoobsługowy agent pracowniczy pomaga odpowiadać na pytania z o 42 proc. większą dokładnością.
Dzięki Copilot i agentom możliwości są nieograniczone — nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co stworzysz. Zacznij tworzyć agentów w Copilot Studio już dziś. Więcej informacji na temat możliwości agenta autonomicznego można znaleźć na blogach Copilot Studio i Dynamics 365. Przejdź do WorkLab, aby uzyskać więcej informacji na temat własnej transformacji sztucznej inteligencji firmy Microsoft.