W listopadzie, zeszłego roku, firmy Microsoft Corporation i Liberty Global, Inc. ogłosiły partnerstwo, w ramach którego LGI i jego europejskie spółki, w tym UPC, będą dostarczać do małych i średnich przedsiębiorstw usługi biurowe on-line. Zaproponują one kompleksowe rozwiązanie dla małego i średniego biznesu – Microsoft Office 365. Jest ono łatwe w obsłudze, współpracuje z istniejącym sprzętem, oferuje skuteczne zabezpieczenia, niezawodność i kontrolę.
Ten zestaw narzędzi i aplikacji w połączeniu z szybkim i stabilnym Internetem UPC zapewni klientom w pełni profesjonalne wsparcie biznesu. Microsoft Office 365 pojawi się w ofercie UPC Biznes najprawdopodobniej po wakacjach.
Usługi UPC Biznes cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów biznesowych. Decyduje o tym przede wszystkim elastyczne podejście operatora do potrzeb klientów z tego sektora, wysoka jakość usług, profesjonalna obsługa klienta i innowacyjne rozwiązania, które im proponuje. Chcąc poszerzyć wachlarz usług i możliwości dla przedsiębiorców, spółka matka UPC – Liberty Global, Inc. – podpisała umowę o partnerstwie z Microsoft Corporation, w wyniku którego zaproponuje przedsiębiorcom usługi dla biznesu wzbogacone o Microsoft Office 365.
– Nowa usługa uprości procesy zarządzania infrastrukturą informatyczną w firmie, przy jednoczesnej oszczędności kosztów i , co ważne, oszczędnościach w jednorazowych zakupach licencji dla każdego stanowiska pracy. Pakiet usługi internetowej i głosowej UPC Biznes w połączeniu z Microsoft Office 365 umożliwi zoptymalizowanie komunikacji i kompleksowy system zabezpieczeń. Rozwiązania w chmurze, jak Microsoft Office 365, definiują nowy sposób myślenia o usługach telekomunikacyjnych w segmencie biznesowym. Dla niezawodności ich działania niezbędny jest jednak szybki szerokopasmowy Internet, który z kolei jest atutem oferty biznesowej UPC. Warto podkreślić, że wszystkie nasze usługi wsparte są profesjonalną i dedykowaną obsługą klienta. – powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu, UPC Polska.
Microsoft Office 365 to kompleksowy zestaw narzędzi i aplikacji, dostępnych w formie usługi dzięki którym staje się możliwa praca z pocztą e-mail, dokumentami, kontaktami i kalendarzami z dowolnej lokalizacji, zarówno przy użyciu komputerów stacjonarnych i przenośnych jak również urządzeń mobilnych (tj. smartfony, iPhone, Android i Blackberry). Microsoft Office 365 to profesjonalna i łatwa w zarządzaniu poczta e-mail, możliwość planowania spotkań i jednoczesne udostępnianie kalendarza współpracownikom oraz możliwość sprawdzania ich dostępności w wybranym terminie. W skład Office 365 wchodzą również narzędzia do budowania rozwiązań umożliwiających automatyzację obiegu dokumentów, budowanie portali intranetowych i internetowych oraz prowadzenie wideokonferencji z partnerami lub klientami. To także ochrona organizacji przed spamem i wirusami przy użyciu narzędzia Microsoft Forefront Online Protection for Exchange, oferującego filtry i aparaty skanowania. Co ważne, w przypadku Office 365 przejście na rozwiązanie w chmurze nie wymaga od pracowników firmy zmian ich przyzwyczajeń – interfejs użytkownika jest podobny do tego, który znają z rozwiązania stacjonarnego.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z UPC Biznes i wspólnego oferowania usługi Office 365. Fakt, że ten znany z innowacyjnych rozwiązań i wysokiej jakości usług operator, wiąże swoją długoterminową strategię z usługami w chmurze Microsoft jest bardzo dobrą wiadomością dla klientów z rynku małych i średnich przedsiębiorstw. – powiedział Radosław Ochotny, Product Manager, Online Services, Microsoft.